Jump to content
  • הונדה סיוויק, דור חדש


    yoav911gt2

    אם גם אתם נרתעתם מהעיצוב האגרסיבי של הסיוויק הנוכחית, אתם לא לבד. מרגע הצגתה מהצגתה של הסיוויק הנוכחית, לפני 5 שנים, ספגה הונדה ביקורות רבות על העיצוב המוחצן

    והאגרסיבי למכונית המשפחתית הוותיקה שלה, ביקורות שככל הנראה התבטאו גם בירידה במספר המסירות. דבר זה יכול להסביר את העובדה כי הונדה הודיעה היום על השקת דור חדש,

    לסיוויק, 11 במספר. על אף התבססות על הדגם היוצא, הסיוויק הבאה זוכה לעיצוב קליל ומעודן יותר, עיצוב פנים חדש ושיפורים בחזית הטכנולוגיה והבטיחות שיאפשרו לה ליישר קו עם ההיצע העכשוי.

     

    08-2022-honda-civic-prototype.thumb.jpg.87ee1cacc8e049092c1884df8c43f08f.jpg

     

    המטרה שעמדה בפני המעצבים של הונדה היתה לרכך את העיצוב החיצוני של הסיוויק מספיק על מנת לפנות לקהל רחב יותר. על מנת להשיג את המטרה בוצעו מספר שינויים לעיצוב הנוכחי:

    קו מכסה המנוע הונמך ואליו שודכו פנסים צרים וגריל קטן המזכירים במעט את החזית של הג'אז החדשה, במה שהופך להיות חתימת העיצוב החדשה של הונדה. בנוסף, קורות הגג הוזזו לאחור ולאורך צידי

    המרכב נעשה שימוש נרחב בקווים אופקיים רחבים. בחלקו האחורי של הרכב, פינה פס האור המחובר מהסיוויק הקודמת את מקומו לצמד פנסים נפרדים ופגוש צר מבעבר וכן נוסף ספויילר קטן בקצה תא המטען.

     

    06-2022-honda-civic-prototype.thumb.jpg.33bf24f406ac88ee95305eec1a61f129.jpg

     

    בפנים מתרחש השינוי הדרמטי באמת. הסיוויק היא הראשונה מבין דגמי הונדה להציג לוח מחוונים דיגיטלי לחלוטין. המטרה המוצהרת לפי הונדה היתה ליצור תא נוסעים ארגונומי ומינימליסטי ככל האפשר.

    הדשבורד מגיע כיחידה אחת שטוחה ואופקית הנמתחת לכל רוחב תא הנוסעים וכולל אלמנט עיצובי בצורת כוורת, המסתיר מאחוריו את פתחי המיזוג ויוצר תחושה אחידה. הונדה שהיתה ידועה עד כה

    במספר הלחצנים הגבוה בסביבת הנהג,  בחרה הפעם לצמצם את מספר הכפתורים למינימום האפשרי, כאשר הכפתורים היחידים שנשארו הם כפתורי בקרת האקלים, שליטה בחלונות וחוגת ווליום של מערכת המולטימדיה,

    על מנת לאפשר שימוש נגיש, אינטואיטיבי ופשוט בזמן נסיעה. שאר השליטה מתבצעת מתוך מסך 9 האינץ' של מערכת המולטימדיה, שמוצב כעת על הדשבורד ולא מוטמע בתוכו כבעבר.

     

    2022-honda-civic-prototype-exterior.thumb.jpg.fd2d5468472bf9589c5b0725e25f3959.jpg

     

    גם בסיוויק החדשה ממשיכה הונדה את המגמה של עושר מערכות בטיחותיות ותציע את חבילת הבטיחות המתקדמת שלה, "הונדה סנסינג" כסטנדרט בכל רמות הגימור. המערכת הכוללת בין השאר בקרת שיוט אדפטיבית,

    תיקון סטייה מנתיב והתראה על שטחים מתים. בנוסף, צפוייה הונדה לצייד את הסיוויק החדשה בשלל מערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות נוספות. הונדה כן מציינת שצפויה תוספת של כריות אוויר וכן הקשחת המרכב

    שמלבד סיוע בהגנה על נוסעים, תשפר גם את איכות הנסיעה, חווית הנהיגה והשליטה על הרכב. 

     

    2022-honda-civic-prototype.thumb.jpg.a32307297cb72938473ce3a80c9a532e.jpg

     

    הונדה לא משחררת פרטים על יחידת ההינע של הסיוויק החדשה, אך כן מתחייבת שהיא תיכלל במאמצי החשמול של המותג, כאשר גרסה היברידית צפויה להופיע

    ראשונה. למרות שמועות לגבי הנעה כפולה בטייפ R הבאה, הסיוויק הבאה תתבסס על הנעה קדמית בלבד. לאחר סגירת המפעל באנגליה, הסיוויק האצ'בק הבאה

    תגיע אלינו ישירות מיפן והסדאן מטורקיה, כאשר יחידות ראשונות צפויות לנחות בארץ כבר מאמצע השנה הבאה.

     

    132388472_2022-honda-civic-prototype(1).thumb.jpg.97ac224da83e880b299ac67e5954700f.jpg

    1256833947_2022-honda-civic-prototype(3).thumb.jpg.3aeca2d4038d5246218561af54efd7bb.jpg'

    793941417_2022-honda-civic-prototype(2).thumb.jpg.a4a1ea9108c20ea893dcceebf5c88917.jpg

    02-2022-honda-civic-prototype.jpg

    07-2022-honda-civic-prototype.jpg


    User Feedback

    Recommended Comments

    הסיוויק הזו הושקה לשוק האמריקאי בתצורת סדאן 4 דלתות, הגרסה האירופאית תהיה שונה מעט בתצורת 5 דלתות שעדיין לא הוצגה.

    סרטון יח"צ של הונדה ארה"ב :

     

     

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    העיצוב של הסדאן נראה כאילו הקטינו את האקורד הנוכחית.

    אם הסדאן תגיע לארץ שוב במפרט נחות מההאצ'בק כמו שהיה בדור הקודם אז עדיף שהיא תשאר בטורקיה.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לא אהבתי בכלל, נראה כמו מיש מאש לא ברור של רכב וואג, הונדה ועוד כמה יצרנים. בעיקר גם נראה די גנרי ומשעמם. כבר לא יודע מה הייתי מעדיף, לנהוג ברכב די כעור אבל עם ייחוד מסויים כמו הדור הנוכחי או ברכב קל יותר לעיכול אבל גם גנרי כמו הדור הבא. 

     

    נקווה שגרסת הטייפ R תכניס קצת פלפל לעיצוב ואולי בגלל שהבסיס יחסית שמרני, יצא להם הפעם גם רכב נאה ומושך בגרסה הספורטיבית, בלי להיות מוחצן ומוגזם מדי כמו הדור הנוכחי. 

    • רעיון טוב! 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אהבתי את הקודמת, דווקא האגרסיביות היתה שונה כלכך בנוף המשפחתיות המשעממות

    (מינוס מזדה 3 החדשה), האגזוזים במרכז רק הוסיפו...

    אני מעריך שיחידת הכוח תהיה זו שיושבת על הcrv החדש עם 195 כ״ס שתחזיר לה את יתרון הכוח מול הפוקוס, כל שנותר לקוות זה שהם ישלחו את הגיר הרציף המסרס הזה לאלף עזאזל ויחזרו לגירים פלנטריים שתמיד היו פשוט מצויינים.

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אני אישית ממש מתגעגע להונדה של פעם,

    לא לעיצוב החללי,

    הסדאן דווקא קצת מחזירה אחורה לכיוון הסיוויק של פעם,

    אבל ה-5 דלתות .. פחות מתחבר.

     

    1.thumb.jpg.06b5f0d77fe5d12c34fa9b610d895ffc.jpg

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים



    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...