גרסת הקופה של ה-E החדשה היא קצרה, נמוכה וצרה מאחותה הסאלונית. העיצוב כאן אפילו יותר מחודד וספורטיבי והפנים לא פחות מפואר ומפנק. ביחס ל-E הרגילה יש כאן יתרון אחד משמעותי וחסרון אחד משמעותי. היתרון מגולם בהתנהגות הכביש הספורטיבית והמהנה, המגובה במנוע 3.5 ליטר חזק וגמיש. החסרון ברור הרבה יותר – ההקטנה בממדים משמעותה מרווח פנים קטן משמעותית, במיוחד אם מנסים להושיב מישהו מאחור.
איכות ; אבזור ; יכולת דינמית, עיצוב
מרווח פנים ; מחיר
משלימה את ה-E עבור הנהגים הספורטיביים
כמה שבועות לאחר שנחשפה מתיחת הפנים של דגמי הסדאן והסטיישן, חושפת מרצדס את דגמי הקופה והקבריולט החדשים של ה-E קלאס.