פיג'ו 207 החליפה את ה-206 המצליחה בשנת 2007 אבל הגיעה לישראל רק במהלך 2008. בניגוד ל-206, שגרסת ה-CC הייתה סיפור הצלחה, ה-207CC הצליחה הרבה פחות. מצד שני, זה נכון לכלל דגמי ה-207 שלא הצליחו כמו ה-206 שקדמו להן, אבל בואו לא נהיה קטנוניים. ה-CC היא גרסת הקופה-קבריולט של ה-207, כלומר היא מצוידת בגג קשיח שמתקפל חשמלית והופך את המכונית לקבריולט בלחיצת כפתור. פיג'ו 207CC מבוססת על גרסאות ה-5 דלתות של ה-207 ולכן לא מפתיע שהיצע המנועים (מנוע יחיד, ליתר דיוק) מבוסס על זה של ה-207 וכולל את מנוע ה-1.6 ליטר בנזין ללא טורבו שפותח בשיתוף פעולה עם במוו ואת תיבת ההילוכים האוטומטית הוותיקה AL4. שניהם לא מספקים ביצועים טובים במיוחד והם סבירים למדי, לא יותר מזה. תא הנוסעים מבוסס גם הוא על זה של ה-207, אך שימו לב שהגג הנפתח גוזל לא מעט מקום מהמושב האחורי, שהפך לסימלי למדי. התנהגות הכביש טובה למדי וטובה יחסית למכוניות נטולות גג. גם תג המחיר (כחדשה) היה אטרקטיבי למדי, אבל הוא לא עזר למכונית הזאת להצליח בישראל.
מחיר; התנהגות כביש;
מרווח מאחור ; ביצועים;
מתגעגעים ל-206...