מחליפת ה-Z4 המקורית (שהייתה בתורה מחליפת ה-Z3) התבגרה מאוד בעיצובה וגדלה בממדיה. במקום שני דגמים נפרדים (קופה ורודסטר) מקבלים כעת שניים באריזה אחת, בזכות הגג הקשיח המתקפל. התנהגות הכביש, מסתבר, טובה לא פחות מבעבר ויש גם גרסת 3.0 ליטר טורבו עם תיבה רובוטית חדשה בעלת שני מצמדים (לא ביבוא סדיר) ויותר מ-300 כ"ס. טוב, עכשיו נעשינו רעבים...
קופה או רודסטר, לבחירתכם ; גרסת 3.0 טורבו ; התנהגות כביש
העיצוב לא יקלע לטעמו של כל אחד
לא הטעם שלנו בעיצוב, אבל אנחנו מוכנים להתפשר...
אחרי שבמוו דלפה כמו מסננת עם פרטים על ה-Z4 שהגיעו פחות או יותר לכל מקום אפשרי - ה-Z4 M40i נחשפת רשמית ומציעה לנו הצצה ראשונה לסופרה הבאה
תמונות של הרודסטרית החדשה של במוו דלפו לרשת ומאפשרות לראות כמעט את כל הרכב
העדכונים הקוסמטיים שמציגה במוו Z4 במסגרת מתיחת הפנים קלים במיוחד. השדרוג העיקרי הוא גרסת בסיס חדשה.
שיתוף פעולה בין סדנת העיצוב זגאטו ליצרנית הרכב במוו הוליד רודסטר נפלאה ומיוחדת המוגדרת כקונספט.