שברולט טרייל בלייזר הוא רכב פנאי שטח רך ובינוני בגודלו. אבל רך ובינוני הם מושגים יחסיים. הוא רך יחסית לרכבי השטח הקשוחים מיפן אבל עם הילוך כוח, סרן אחורי חי ושלדת סולם הוא קשוח הרבה יותר מרוב הג'יפונים האחרים על הכביש. גם בינוני זה מושג יחסי. הוא די גדול ביחס לרוב מה שאתם מכירים בישראל, אבל בסטנדרטים אמריקאים הוא רחוק מלהיות גדול. ההליכה הזאת באמצע משאירה את שברולט טרייל בלייזר במקום לא טוב. מצד אחד, הוא לא מספיק טוב על הכביש ומהצד השני הוא לא מספיק טוב בשטח כדי להצדיק את הפשרה בכביש. נקודות החוזקה שלו הם מנוע ה-4.2 ליטר החזק (275 כוחות סוס בדגמים הראשונים, 290 כוחות סוס בהמשך) ורמת האבזור המאוד מפנקת. הטרייל בלייזר הגיע ארצה עם שכלולים ואבזורים שהיו נדירים מאוד באותם השנים, נצר למוצאו האמריקאי. ויש גם אופציה לגרסת 7 מושבים עם בסיס גלגלים ארוך יותר (גרסת EXT), שתהיה שימושית למשפחות גדולות שלא נוסעות הרבה קילומטרים בשנה ואין להם בעיה עם צריכת דלק גבוהה.
מנוע חזק; רמת אבזור גבוהה;
התנהגות כביש; יכולת שטח;
תפסת מרובה - לא תפסת;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על שברולט טרייל בלייזרהדור הבא של רכב הפנאי הגדול והקשוח מבית שברולט, הטרייל-בלייזר, ייחשף במהלך השבוע הקרוב.