הג'יפון המעט מוזר למראה סאנגיונג קיירון הוצג בשנת 2005 כמחליפו של המוסו הוותיק. כמו המוסו אותו הוא החליף (ואיתו הוא גם חולק לא מעט ממכלוליו) הוא מבוסס על שלדת סולם עם סרן אחורי חי ותיבת ההעברה שיש לה גם הילוך כוח. זה בעצם אומר שבניגוד לרכבים כמו יונדאי טוסון או טויוטה ראב4 שנמכרו באותם השנים, לא מדובר בג'יפון צעצוע אלא ברכב שטח של ממש. טוב, אולי לא ממש אלא בערך. כי כמו בלא מעט רכבים של היצרנית הקוריאנית הקטנה, גם סאנגיונג קיירון מוגבל ביכולת השטח שלו בגלל מרווח גחון מצומצם ומהלך מתלה קצר. אם תתעלמו מכל אלו תגלו רכב שימושי למדי, חסכוני ונוח. התנהגות הכביש שלו לא טובה במיוחד, כמו רוב הרכבים שמצוידים בשלדת סולם וסרן חי. המנוע קצת חלש אבל אפשר לחיות עם זה, בהנחה ואתם לא חייבים להיות ראשונים ברמזור. אבל רגע, מה זה הפנסיים האחוריים המוזרים האלו? העיצוב החיצוני המוזר הוא כנראה נקודת התורפה העיקרית של הרכב הזה. אם הוא רק היה נראה טוב יותר, אולי הוא גם היה מצליח יותר;
יכולת שטח; מרווח פנים; שימושיות;
עיצוב; ביצועים; הנדסת אנוש מוזרה;
רק אם אין קו ראיה בין החניה לחלון שלכם;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סאנגיונג קיירוןקריאת תיקון (ריקול) לבעלי רכב מתוצרת סאנגיונג מהדגמים קיירון, אקטיון, אקטיון ספורט ורקסטון מהשנים 2010 –2008 להחלפת רכיב במתלה הקדמי