יונדאי מטריקס הגיעה ארצה בשלהי שנת 2008, אך למעשה כבר אז היה מדובר במכונית ישנה וותיקה למדי. היא הוצגה לראשונה בעולם בשנת 2001 תחת השם לויטה (Lavita) והגיעה אלינו רק לאחר שעברה מתיחת פנים שנייה בשנת 2008. המטריקס מבוססת על מכלולי האלנטרה הוותיקה, החל מהשלדה ועד למנוע או לגיר. על הנייר היא הייתה אמורה להיות שימושית למדי - מעיין מיקרו-וואן גבוה שיתחרה במכוניות כמו סקודה רוסמטר או ניסאן נוט. בפועל, התוצר הסופי היה רחוק מלהרשים בכל סעיף שהוא. תא הנוסעים של יונדאי מטריקס הציע איכות הרכבה נמוכה ועיצוב מיושן למדי. תא המטען לא שימושי במיוחד בגלל בתי הגלגלים שבולטים לתוכו. נוחות הנסיעה בינונית ומטה, גם בשל המושבים הלא מספיק נוחים. התנהגות הכביש רופסת ולא רהוטה. לסיום, יש את מנוע ה-1.6 ליטר בנזין הישן עם תיבת ההילוכים המיושנת, שמספקים ביצועים חלשים. בקיצור, לא הצליח להם הפעם, וחבל.
שם מהסרטים;
אבל לא מהסרטים שאתם רוצים לראות;
צאו מהסרט, חפשו רומסטר או נוט;
: רכב מעולה 320000 קמ"ש והמנוע והגיר במצב תקין וחסכוני כמו חדש ונסיעה חלקה תת דגם:1.6 אוטומט GL
המלצה -כל הכותבים על הרכב רעה מעולם לא היה בבעלותם רכב כזה וכנראה שמשלמים להם יותר לומר דברי אבל ועובדה הקיימת היא הרכב שלי 320000 קמ"ש ונוסע כחדש ונראה גם בחוץ וגם בפנים כחדש וככה רוב המטריקס שאני רואה
לחיוב - רכב אמין וחסכוני מאוד
לשלילה - אין אין אין
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על יונדאי מטריקסכל הכותבים על הרכב רעה מעולם לא היה בבעלותם רכב כזה וכנראה שמשלמים להם יותר לומר דברי אבל ועובדה הקיימת היא הרכב שלי 320000 קמ"ש ונוסע כחדש ונראה גם בחוץ וגם בפנים כחדש וככה רוב המטריקס שאני רואה
רכב אמין וחסכוני מאוד
אין אין אין