קאדילק STS, ספינת הדגל של יצרנית הפרימיום האמריקאית, החליפה את הסוויל במבחר הדגמים. החילוף בא לידי ביטוי לא רק בשם של הדגם אלא בפילוסופיית הפיתוח של הדגם כולה. בניגוד לסוויל שהייתה אוניה אמריקאית טיפוסית, ה-STS קיבלה לא מעט השראה מהאחות הקטנה CTS, שהפכה להיות קצת יותר אירופאית וקצת פחות אמריקאית. אז נכון, ה-STS נותה רכה יותר ומתנדנדת יותר, אבל התנהגות הכביש שלה שופרה משמעותית והפכה לנעימה הרבה יותר. כרגיל אצל האמריקאים תא הנוסעים של קאדילק STS הציע שלל פינוקים בדגש על פינוקים שכוללים תפעול חשמלי, אבל פה ושם אפשר היה למצוא כמה נקודות עם פלסטיקים קצת פחות איכותיים או הרכבה לא ממש מוקפדת. מרווח הפנים של המכונית טוב, אבל לא טוב כמו שאפשר אולי היה לתאר לאור גודלה החיצוני הענק של המכונית. היצע המנועים כלל מנוע V6 בנפח 3.6 ליטרים או V8 בנפח 4.6 ליטרים. שניהם כמובן חזקים למדי ומרשימים מאוד בביצועיהם, אבל לא מרשימים בכל מה שקשור לצריכת דלק;
ביצועים; אבזור;
צריכת דלק; מרווח פנים; איכות חומרים;
האחות הגדולה והקצת פחות מתקדמת של ה-CTS;