הדור הראשון של לנדרובר ריינג' רובר הופיע לראשונה בשנות ה-70. עד אז ייצרה לנדרובר בעיקר רכבי שטח קשוחים, כמו משאיות לצבא הבריטי או את הדיפנדר הקשוח. אבל בשנות ה-70 החליטה היצרנית לפנות אל פלח השוק היוקרתי יותר של רכבי הפנאי-שטח והתוצאה הייתה הריינג' רובר הראשון שנותר בייצור עם מעט מאוד שינויים עד לשנת 1995. למעשה, הדגם המשיך להימכר במשך תקופה קצרה לצד מחליפו, לכן זכה לכינוי "קלאסיק" כדי להבדילו מהדור השני. במידה רבה נחשב לנדרובר ריינג' רובר קלאסיק לאמת המידה של רכבי הפנאי שטח עד היום, כשהוא מציע יכולות גבוהות הן בשטח והן בכביש. בשטח הוא נהנה משני סרנים חיים עם מהלך מתלה מעולה ומרווח גחון נדיב. בכביש הוא נהנה מקפיצי סליל (שהוחלפו בהמשך לקפיצי אוויר) ומבלי דיסק בכל ארבעת הגלגלים. הזמן הרב שנותר בייצור והעבודה שהמותג ריינג' רובר הפך לקלאסיקה (ואגב הופרד כיום לתת-מותג נפרד של לנד רובר) מעידים על הצלחתו הרבה של הדגם.
יכולות שטח; יכולות כביש; קלאסיקה אמיתית;
אמינות לא להיט;
קלאסיקה אמיתית, לחובבי המותג ולאספנים כבדים בלבד;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על לנדרובר ריינג' רובר