: מומלץ לחובבי הז'אנר, אך שימו לב טוב טוב למצב של הרכב. לא לחסכנים. תת דגם:2.0 אוטומט
המלצה -הייתה אצלי כ-5 שנים וכ-100KKM. הוחלפה במיצובישי לנסר עקב עלויות אחזקה גבוהות.
לחיוב - מאוד נוח ומרווח, ברמה של רכבים בדרגות גבוהות יותר. ביצועים ואחיזת כביש מצויינים. מרגיש איכותי (במיוחד לעומת רכבים יפניים מאותה תקופה), הרגשה כללית של טנק. בגאז' גדול עם דלת חמישית.
לשלילה - אמינות לא משהו. אומנם גיר ומנוע לא עשו בעיות מיוחדות, חוץ מזה שהמנוע עמד להתפגר עקב ק"מ גבוה (כמעט 300KKM). כמו בכל רכב ישן ושחוק, בעיות חשמל ונזילות פה ושם. מה שכן, עיקר הצרות היו לי עם המערכת ההידראולית. בכל פעם היה מתפוצץ איזה צינור שעשה את שלו, ושופך את השמן ההידראולי על הרצפה. מחליפים אחד, מתפוצץ אחד אחר, וכך עד אינסוף. מה שמוסיף לתענוג, זה כשמערכת הידראולית מאבדת כח, הולכים גם המתלים, גם ההגה וגם הבלמים. קרה לי בכביש החוף - חוויה לא נעימה. חלקים מקוריים מאוד יקרים, ובגלל שמדובר ברכב יחסית נדיר, קשה להשיג וצריך להזמין מחו"ל. תחליפיים בהרבה מקרים אין, כי מדובר בחלקים ייחודיים לתת דגם ורמת גימור. גם לא כל מכונאי יודע לטפל ברכבים האלה (אני אישית טיפלתי במוסך השלושה בחדרה).
Eily: הרחפת הצרפתיה האמיתית תת דגם:2.0 אוטומט
המלצה -
לחיוב - נוחות ללא תחרות. למנוע תגובה בריאה. הרכב מרגיש איכותי! לגיר AL4 המון יתרונות. עובד היטב, מוריד הילוכים כשצריך, נעילת מומנט תורמת לחסכון בדלק. צורך 1:12 משולב. דלת חמישית - תענוג.
לשלילה - היתה נזילה מווסת לחץ (הדראולי) מרכזי. הרכב די מנותק מהכביש, לטוב ולרע.
מנוע נחנק בהגיעו לטמפ' ספציפית
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סיטרואן קסנטיההייתה אצלי כ-5 שנים וכ-100KKM. הוחלפה במיצובישי לנסר עקב עלויות אחזקה גבוהות.
מאוד נוח ומרווח, ברמה של רכבים בדרגות גבוהות יותר. ביצועים ואחיזת כביש מצויינים. מרגיש איכותי (במיוחד לעומת רכבים יפניים מאותה תקופה), הרגשה כללית של טנק. בגאז' גדול עם דלת חמישית.
אמינות לא משהו. אומנם גיר ומנוע לא עשו בעיות מיוחדות, חוץ מזה שהמנוע עמד להתפגר עקב ק"מ גבוה (כמעט 300KKM). כמו בכל רכב ישן ושחוק, בעיות חשמל ונזילות פה ושם. מה שכן, עיקר הצרות היו לי עם המערכת ההידראולית. בכל פעם היה מתפוצץ איזה צינור שעשה את שלו, ושופך את השמן ההידראולי על הרצפה. מחליפים אחד, מתפוצץ אחד אחר, וכך עד אינסוף. מה שמוסיף לתענוג, זה כשמערכת הידראולית מאבדת כח, הולכים גם המתלים, גם ההגה וגם הבלמים. קרה לי בכביש החוף - חוויה לא נעימה. חלקים מקוריים מאוד יקרים, ובגלל שמדובר ברכב יחסית נדיר, קשה להשיג וצריך להזמין מחו"ל. תחליפיים בהרבה מקרים אין, כי מדובר בחלקים ייחודיים לתת דגם ורמת גימור. גם לא כל מכונאי יודע לטפל ברכבים האלה (אני אישית טיפלתי במוסך השלושה בחדרה).
נוחות ללא תחרות. למנוע תגובה בריאה. הרכב מרגיש איכותי! לגיר AL4 המון יתרונות. עובד היטב, מוריד הילוכים כשצריך, נעילת מומנט תורמת לחסכון בדלק. צורך 1:12 משולב. דלת חמישית - תענוג.
היתה נזילה מווסת לחץ (הדראולי) מרכזי. הרכב די מנותק מהכביש, לטוב ולרע.