כשהגיע ארצה הדור הראשון של סקודה סופרב לא ממש ידענו איך לאכול אותו. מדובר במכונית מנהלים גדולה, כמעט מכונית סלון, שהתבססה על מכלולי פולקסווגן פאסאט. אך בניגוד לפאסאט לסופרב לא היו את הסמל והתדמית. היא סבלה עדיין ממוניטין ה"סקודה הצ'כית" של טרום עידן פולקסווגן וקשה היה לשכנע את קהל הרוכשים לרכוש מכונית מנהלים ממותג שמייצר טנדרים זולים ויצירות כעורות כמו הפייבוריט. זה לקח לא מעט זמן אבל קהל הלקוחות גילה את יתרונותיה של סקודה סופרב - מרווח פנים מרשים ותמורה נהדרת למחיר. זה התחיל עם קהל נהגי המוניות, שאימץ בשמחה את הסופרב כגרסה מפוארת לאוקטביה המצליחה. זה המשיך אט אט גם בשוק הפרטי עם השקתה של גרסת ה-1.8 ליטר טורבו-בנזין האוטומטית שקיבלה תג מחיר נמוך ואטרקטיבי יחסית. מדובר במכונית גדולה, מאובזרת ונוחה במיוחד המצוידת במתלים רכים. שימו לב שאיכות החומרים וההרכבה נופלת מזו של דגמי פולקסווגן המקבילים ותיבת ההילוכים האוטומטית סבלה מלא מעט בעיות אמינות לאורך השנים.
מרווח פנים; תמורה למחיר;
נטולת כל מוניטין; בעיות גיר, בעיקר בדגמי הדיזל האוטומטיים;
הדור הבא של הסופרב יהיה מוצלח הרבה יותר;
התרשמות מנהיגה בסקודה סופרב דור 1 - 1.8T