פיג'ו 406 הוצגה בשנת 1995 כמחליפה של ה-405 הוותיקה והיא חולקת כמה ממכלוליה עם סיטרואן קסנטיה מאותם השנים. כמו רוב המכוניות של פיג'ו-סיטרואן מאותם השנים כאן גם הושם דגש משמעותי על סעיפי נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש, שהם ברמה גבוהה יחסית למקובל באותם השנים. אבל שוב, כרגיל ברוב המכוניות של פיג'ו-סיטרואן מאותם השנים, המכונית אינה חפה מבעיות. רמת האמינות של המנועים, הגירים ומערכות החשמל בשנתונים הראשונים אינה גבוהה ביחד. הגיר האוטומטי בדגמים שלפני מתיחת הפנים של שנת 2000 אמין יחסית אבל מסרס את ביצועיו של הרכב. הוא הוחליף בגיר ה-AL4 המוכר של פיג'ו שמספק ביצועים טובים יותר אך סובל מאורך חיים קצר יותר. מנוע ה-1.8 ליטר של פיג'ו 406 מספק ביצועים סבירים ושאר המנועים מספקים ביצועים (מנוע ה-2.0 ליטרים הוא המומלץ ביותר). שימו לב לבעיות חשמל או לבלאי חריג בתא הנוסעים, שיכולים לעלות לא מעט כסף לתיקון.
נוחות נסיעה; התנהגות כביש;
ביצועים ב-1.8 ליטר; סחירות בעייתית בשוק;
כקופה נהדרת ומקסימה, הסדאן משעממת אך נוחה.
:
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -