המשפחתית הגדולה של שברולט עברה שדרוג רציני כשיצאה לאוויר העולם בשנת המודל 2008. מאמריקאית "של פעם", רופסת וזולה בתחושה, היא הפכה למשהו הרבה יותר... אירופאי. נכון, העיצוב החיצוני עדיין פשוט וצעקני, אבל זה הפנימי הרבה יותר רגוע וחשוב מכך – רמת האיכות והגימור השתפרה משמעותית. גם בנסיעה יש הפתעות – המתלים מצליחים גם לספוג היטב את פגעי האספלט בלי יותר מדי נדנודים מיותרים, וגם לאפשר אחיזת כביש טובה ותחושת בטחון בנהיגה, על אף ההגה המנותק. מנוע ה-2.4 החדש חלש יותר, אך גם חסכוני משמעותית.
איכות ; ביצועים ; נוחות ; אבזור
צריכת דלק ; הגה
אמריקה בכיוון אירופה
: רכב לנהג הרגוע תת דגם:3.5 אוטומט
המלצה -נוח וחזק מאוד אבל לא רכב לנהיגה ספורטיבית.החיסרון הכי גדול הוא ההגה עם רדיוס הסיבוב של משאית
לחיוב - נוחות, כוח, צריכת דלק, עלויות אחזקה ומחיר כמשומש
לשלילה - רדיוס סיבוב ואבזור.
gabip58: רכב מעולה חווית נהיגה וההפתעה צריכת דלק ממוצעת 1 ל9 קמ לליטר
המלצה -
לחיוב - צריכת דלק ממוצעת 9 קמ לליטר למרות שהמנוע 3500 סמק 221 כוח סוס נוחות נסיעה
לשלילה - מעצבן אותי איך שאתה מעביר ידית הילוכים לD כול הדלתות ננעלות אוטומטית
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על שברולט מאליבונוח וחזק מאוד אבל לא רכב לנהיגה ספורטיבית.החיסרון הכי גדול הוא ההגה עם רדיוס הסיבוב של משאית
נוחות, כוח, צריכת דלק, עלויות אחזקה ומחיר כמשומש
רדיוס סיבוב ואבזור.
המאליבו החדשה של שברולט מבטיחה איכות פנים משופרת, תא נוסעים מרווח, מנועים חסכוניים בדלק ורשימת אבזור ארוכה