שברולט מונטה קרלו היא סוג של עוף חריג במחוזותינו. מדובר למעשה בגרסת הקופה (2 דלתות) הלומינה והדימיון בין השנים ניכר. אם זאת בהחלט קל לראות שהמונטה קרלו לוקחת את העיצוב למקומות קצת יותר ספורטיביים ויוקרתיים, לעומת הלומינה שהיא פחות או יותר משפחתית גדולה (בסטנדרטים ישראליים, בעבור האמריקאיים היא די בינונית בגודלה). בינוניות היא אכן מילת המפתח כאן. שברולט מונטה קרלו הגיעה ארצה עם מנוע 3.1 ליטר בנזין וגיר אוטומטי בלבד, כשגרסת ה-3.8 ליטר לא הגיעה ארצה. הביצועים די טובים יחסית לרכבים משפחתיים, אבל ממכונית עם עיצוב של כמו המונטה קרלו אפשר לצפות ליותר. גם רמת האמינות בינונית למדי והתנהגות הכביש? בניגוד לסטיגמה האמריקאית המקובלת מדובר במכונית הנעה קדמית (אל תבנו עליה לדריפטים) שאינה מרשימה כלל מבחינת היכולות שלה בכביש מפותל. מי שאינה בינונית היא איכות ההרכבה והחומרים, שנוטים להתפרק בחום הארץ-ישראלי המצוי.
עיצוב; ייחודית;
צריכת דלק; איכות הרכבה;
אם העיצוב עושה לכם את זה ואיכות ההרכבה לא מפריעה לכם;
: מצוין על המצוין חבל על הזמן
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על שברולט מונטה קרלו