שברולט קורסיקה הוצגה בסוף שנות ה-80 כניסיון מעניין של שברולט להתחרות במשפחתיות סדאן האירופאיות שהחלו להגיע לאירופה. בארצות הברית (ואצלנו) היא נמכרה גם תחת השם פונטיאק טמפסט, אך למרות השם השונה לחלוטין מדובר בשתי מכוניות זהות לחלוטין. בנוסף שווקה (לא בארץ) גרסת קופה שזכתה לכינוי ברטה. המכונית התבססה על פלטפורמה ייחודית שפותחה במיוחד עבור המכוניות הללו אך הייתה למעשה פיתוח של פלטפורמה ישנה של פונטיאק משנות ה-80. לישראל היא הגיעה בתחילת שנות ה-90 לאחר שעברה מתיחת פנים קלה וגרסת הסדאן תפסה את מקומה של ההאצ'בק כגרסה העיקרית בהיצע. היצע המנועים כלל שני מנועים בסך הכל - 2.2 ליטר בגרסת הבסיס או 3.1 ליטר בגרסה הבכירה. בשני המקרים צריכת הדלק גבוהה מאוד, אבל הביצועים סבירים למדי ב-2.2 ליטר וטובים רק ב-3.1 ליטר. תיבת ההילוכים האוטומטית המיושנת של שברולט קורסיקה, עם שלושה הילוכים בלבד, לא ממש תרמה לחיסכון בדלק או לביצועים. בישראל היא זכתה להצלחה גדולה ומפתיעה למדי, בעיקר בשל העובדה שהיא הציעה רמת אבזור גבוהה (כרית אוויר ו-ABS כסטנדרט, למשל). עם זאת במהרה החלו להתגלות המחלות המוכרות של הדגם, כמו למשל האלטרנטור הרגיש. גם מרווח הפנים או רמת הבטיחות לא היו מרשימים במיוחד יחסית לזמנם. כך עברה המכונית די מהר לפירוקיות הרכב ונעלמה כמעט לחלוטין מהנוף הישראלי;
ביצועים ב-3.1 ליטר; רמת אבזור;
צריכת דלק; אמינות;
כמעט הצליח להם, לשברולט;
יש אפשרות לקנות את הרכב במחיר טוב. האם כדאי?
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על שברולט קורסיקה