רכב הפנאי שטח הוותיק של טויוטה מקבל בדור הנוכחי עיצוב רבוע וזוויתי, אשר מקנה לו מראה קשוח יותר משל הדורות הקודמים. תא הנוסעים מציג שיפור לעומת הדור הקודם, לצד מרווח טוב לנוסעים ולמטען, אך העיצוב ואיכות החומרים בו אינם מרשימים במיוחד ביחס לקטגוריה. אבזור הנוחות והבטיחות טוב עם חבילת מערכות בטיחות אקטיביות סטנדרטית כבר מגרסת הכניסה. הראב 4 מוצע בגרסאות הנעה קדמית או כפולה ועם מבחר של 2 יחידות הנעה, האחת בנזין הכוללת מנוע בנפח 2.0 ליטר אשר משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים. השניה היברידית אשר משלבת בין מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר למנוע חשמלי, כאשר גרסת ההנעה הכפולה כוללת מנוע חשמלי גם בסרן האחורי.
יחידת הנעה היברידית, עיצוב, מרווח.
איכות חומרים, ביצועים בגרסת הבנזין.
ג'יפון ייחודי.
עוד לפני שנסענו מטר בטויוטה ראב4 החדש הבנו שהמבחן הזה לא יהיה דומה לאף מבחן אחר. בעיקר כי אנחנו כותבים אותו רק לעצמנו. אז החלטנו לעשות משהו אחר, ולרגל הבחירות הלכנו על עימות