תשכחו מכל מה שידעתם על פיג'ו 308. על אף השם הזהה, הדור השני שהגיע לישראל בסוף 2014 שונה מהותית מהמכונית אותה היא מחליפה. היא מבוססת על פלטפורמה חדשה וקלת משקל שעזרה לה להשיל לא מעט קילוגרמים מהמשקל, היא מצויידת במנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר מוגדש טורבו שמפיק לא פחות מ-130 כוחות סוס, ועל העברת הכח לגלגלים אחראית כעת תיבת שישה הילוכים אוטומטית מסורתית שמחליפה את תיבת ה-AL4 שזכתה לביקורות חלוקות. פיג'ו 308 היא מכונית טובה מאוד אשר מגיעה עם רשימת אבזור עשירה מאוד, ומצליחה להיות חזקה אך חסכונית בדלק ונוחה למדי אך מתנהגת ואוחזת. ישנם מעט מאוד דברים שמונעים ממנה להפוך למשפחתית מצויינת - המרווח מאחור קטן למדי, והנדסת האנוש דורשת התרגלות ארוכה ולעיתים מתסכלת. אם אתם משפחה עם שני ילדים קטנים ולא חוששים מטכנולוגיה, פיג'ו 308 היא בחירה מצויינת, אם אתם מסיעים באופן קבוע חמישה מבוגרים ומעדיפים טלפון חוגה על וואטסאפ, כדאי שתמשיכו לחפש. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם נעשו שינויים עיצוביים קלים בפגושים, במכסה המנוע ובגריל הקדמי. ובנוסף לכך נעשה עדכון קל למנוע ה-1.2 טורבו בנזין, על מנת לשפר מעט את צריכת הדלק ופליטות המזהמים, וגם נוסף להיצע המקומי מנוע 1.6 טורבו דיזל בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית.
צריכת דלק, עיצוב, גרסת GTI.
מרווח מאחור, הנדסת אנוש, מערכות בטיחות מתקדמות.
למי שרוצה משפחתית שונה מהעדר.
יואב יצא לבחון את הפיג'ו 308GT, ומצא את עצמו משווה אותה לפחות או יותר כל דבר עם ארבעה גלגלים והגה
את רכב המבחן של פיג'ו 308GTi מעטרות מדבקות ענקיות המבשרות על חזרתה של ה-GTi. שלחנו את מני לבדוק האם היא באמת חזרה (למרות שהיא לא באמת הלכה לשום מקום)
עם סגירת 2018, פיג'ו ישראל מתחילה בשיווק ליין הדגמים שלה לקראת 2019. בתפריט - 108 משודרגת, 3008 עם תיבת ומנוע חדש, ו-308 האצ'בק בשתי גרסאות משמעותיות