דור שני למכונית המיני של טויוטה שפותחה ומיוצרת לצד פיג'ו 108 וסיטרואן C1. הממדים קטנים כראוי למכונית עירונית, העיצוב בולט ומאוד שונה ממה שראינו עד כה מטויוטה - הוא, כמו המכונית מכוון לקהל לקוחות צעיר, אופנתי ועכשווי. המנוע הוא בנפח 1.0 ליטר שלושה צילינדרים בהספק 69 כ"ס. מוצעת עם תיבה ידנית או אוטומטית רובוטית .
- עיצוב נאה ובולט - אפשרויות התאמת צבעים והחלפת פאנלים בגוף המכונית ותא הנוסעים - חסכונית - תמרון בעיר
- תפקוד תיבת הילוכים לא חלק - מושב אחורי צפוף ברגליים - תא מטען קטן - מחיר ביחס למתחרות
היא אמנם שונה ומרעננת מרוב מה שאנחנו רגילים לראות מטויוטה וגם עושה עבודה טובה כמכונית עירונית עם יכולת תמרון טובה. אבל עם מחיר גבוה משל התאומות הזהות שלה, ותיבת הילוכים לא מאוד מהוקצעת, סומכת האייגו בעיקר על העיצוב החיצוני ועל הסמל כדי למשוך לקוחות.
היא אמנם שונה ומרעננת מרוב מה שאנחנו רגילים לראות מטויוטה וגם עושה עבודה טובה כמכונית עירונית עם יכולת תמרון טובה. אבל עם מחיר גבוה משל התאומות הזהות שלה, ותיבת הילוכים לא מאוד מהוקצעת, סומכת האייגו בעיקר על העיצוב החיצוני ועל הסמל כדי למשוך לקוחות.
- עיצוב נאה ובולט - אפשרויות התאמת צבעים והחלפת פאנלים בגוף המכונית ותא הנוסעים - חסכונית - תמרון בעיר
- תפקוד תיבת הילוכים לא חלק - מושב אחורי צפוף ברגליים - תא מטען קטן - מחיר ביחס למתחרות
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על טויוטה אייגו