פיג'ו 308SW היא גרסת הסטיישן הגדולה והשימושית של ה-308 החדשה, דור שני למכונית המשפחתית של פיג'ו שנושאת את ספרת ה-8. עם הדור השני מנסה פיג'ו לחזור לערכים שתרמו להצלחתה של ה-306 המיתולוגית, כלומר התנהגות כביש מהנה לצד נוחות נסיעה טובה. במידה רבה הצליח להם, וה-308SW היא מכונית משפחתית מהנה יחסית לנהיגה, עם הגה קטן ותחושה של רכב ששמח להיכנס לפניות. פיג'ו 308SW משווקת בישראל עם שילוב אחד של מנוע וגיר - 1.2 ליטר טורבו וגיר אוטומט עם שישה הילוכים. מדובר בשילוב נהדר שמספק צריכת דלק טובה, העברות הילוכים חלקות וביצועים טובים. אפילו רמת השימושיות גבוהה עם מושב אחורי נוח ותא מטען ענק. אז מה בכל זאת התפקשש? הנדסת האנוש אינה במיטבה, עם מסך מגע אחד ששולט בכל הפונקציות של הרכב. וגם המחיר, יקר יחסית למתחרות בקטגוריה וממוקם ברף העליון.
נוחות נסיעה; התנהגות כביש; צריכת דלק;
מחיר; הנדסת אנוש מוזרה;
פיג'ו שיחקה אותה עם סטיישן נהדרת, עכשיו רק לטפל בעניין המחיר;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פיגו 308 סטיישןאחרי ה-GTi, מגיעה לישראל גרסת הסטיישן של ה-308. עם מנועי בנזין ודיזל משופרים, ותא נוסעים ועיצוב מעודכנים. החל מ-135,000 ₪
הדור החדש של פיג'ו 308 ינחת בקרוב בישראל, בגרסאות האצ'בק וסטיישן. מחיר החל מ-133 אלף ש"ח לרכב עם מנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין וגיר אוטומטי.
ה-308 סטיישן החדשה של פיג'ו מבטיחה תא מטען מהגדולים בקטגוריה ובעיקר מנועי טורבו-בנזין חדשים שישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה.