סיאט לאון סטיישן היא אחות הגדולה והמרווחת של הלאון המשפחתית. היא מגיעה אלינו בתקופת פריחה נהדרת לרכבי סטיישן, שזוכים לפופלאריות הולכת וגוברת בישראל. הבסיס זהה לזה של הלאון האצ'בק או לאון SC והפלטפורמה זהה, רק שכאן יש תוספת נדיבה לאורך ובעיקר לנפחו של תא המטען. האחרון הופך את המכונית לשימושית במיוחד ונהדרת למשפחות שזקוקות לנפח הטענה. מעבר לכך מגיעה אלינו סיאט לאון סטיישן רק בגרסת בנזין עם מנוע ה-1.2 ליטר טורבו TSI המוכר ותיבת ההילוכים כפולת המצמדים DSG. שניהם מספקים ביצועים טובים לצד צריכת דלק טובה יחסית לקטגוריה. גם רמת האבזור גבוהה וכוללת כסטנדרט מערכת מולטימדיה, חישוקי סגסוגת, בקרת שיוט לצד אופציה לגג שמש פנוראמי חביב למדי. הוסיפו לכל אלו עיצוב ספורטיבי ונאה, רמת בטיחות גבוהה ואיכות חומרים טובה בתא הנוסעים וקיבלתם מכונית טובה למדי.
רמת אבזור; ביצועים; צריכת דלק;
מושב אחורי מעט צפוף; שנתיים אחריות;
סטיישן נהדרת, מאובזרת ומתקדמת.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סיאט לאון סטיישןהלאון של סיאט התבגרה, התברגנה. היא כבר לא רק משפחתית ספורטיבית וצעירה אלא גם משפחתית עם גרסת סטיישן שהיא קודם כל שימושית, אחר כך מאובזרת ורק בסוף ספורטיבית. מבחן דרך.
סיאט משיקה בישראל גרסת ST סטיישן ללאון החדשה, עם תוספת של 3 סנטימטרים לאורך וכ-200 ליטרים לתא המטען. מחיר - 130 אלף ש"ח.
סיאט לאון אקס-פיריאנס (X-Perience) היא גרסה מגובהת של הלאון סטיישן, שתמלא את מקומו של הג'יפון שחסר בהיצע הדגמים של היצרנית.
התמונות הרשמיות של סיאט לאון סטיישן החדשה דלפו לרשת, כמה ימים לפני השקתה הרשמית. צפויה להגיע גם לישראל בהמשך השנה.