אחת לכמה שנים חוזרת ארצה סיטרואן C5 סטיישן. בגלגול הזה מדובר בדגמי 2014 ו-2015 ששווקו כאן לזמן קצר ובמספרים קטנים עד כדי זניחים. לא פלא אם כך שנדמה לכם שלא ראיתם אף אחת כזאת על הכביש, כנראה שבאמת לא ראיתם. מדובר במכונית המנהלים/משפחתית גדולה של סיטרואן, שהדור השני שלה משווק מאז שנת 2008. היצע המנועים כולל בארץ מנוע אחד בלבד - 1.6 ליטר טורבו-בנזין שפותח ביחד עם במוו. גם תיבת ההילוכים היא אחת ויחידה - אוטומטית יפאנית עם שישה הילוכים. שניהם מספקים לרכב ביצועים טובים למדי (וטובים מבעבר, כשהדגם צויד במנוע 2.0 ליטר) לצד צריכת דלק סבירה לחלוטין. תא הנוסעים של סיטרואן C5 מעוצב מעוצב בצורה שמרנית ואפילו מעט מיושנת, אך הוא מציע נוחות נסיעה גבוהה למדי. גרסת הסטיישן שבעמוד זה מגיעה עם תא מטען גדול אך לא גדול מאוד ונפחו עומד על כ-500 ליטרים בלבד. כבר ראינו משפחתיות קומפקטיות עם תא מטען גדול יותר (כמו פיג'ו 308 סטיישן). מעט מאכזב, אבל עדיין גדול ומספיק לכל שימוש הגיוני. בסך הכל מדובר במכונית מוצלחת למדי ובוודאי מוצלחת מתדמיתה בשוק, שלא זכתה כאן להצלחה וחבל;
נוחות נסיעה; ביצועים;
תא מטען לא גדול כמצופה; סחירות בשוק המשומשות;
נוחה, איכותית ונעימה לנסיעה, אבל לא מבוקשת בישראל;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סיטרואן C5 סטיישן