אינפיניטי QX70 הוא למעשה מחליפו של ה-FX37 הוותיק. טוב, אולי מחליפו זאת מילה גדולה מידי בשביל ה-QX70. בשנת 2014 החליטה אינפיניטי לבצע שינוי כללי בשמות הדגמים שלה שנועד "לפנות מקום" לדגמים החדשים שהיא מתכננת להציג. כחלק מהשינוי הזה בוצעה ב-FX37 מתיחת פנים קלה ושמו שונה ל-QX70, בזמן שאחיו הקטן ה-EX37 החליף שם והפך ל-QX50. מלבד אותו שינוי שם לא התחלף יותר מידי, איניפיניטי QX70 נותר פחות או יותר זהה לקודמו. הוא עדיין מצויד במנוע V6 בנזין גדול וחזק בנפח 3.7 ליטר ובהספק מרבי של 320 כוחות סוס, לצד גרסת דיזל לא כל כך מוכרת בארץ (3.0 ליטר עם 238 כוחות סוס). תא הנוסעים שלו מרגיש מיושן ביחס לתג המחיר שלו וביחס למתחרים האחרים שתוכלו למצוא במחיר הזה וגם נוחות הנסיעה אינה מרהיבה. התנהגות הכביש, לעומת זאת, היא לא משהו שאתם מצפים למצוא בקרוסאובר גדול שכזה. הוא פשוט נוסעה כמו מכונית ספורט, לטוב (התנהגות כביש) ולרע (נוחות נסיעה, צריכת דלק).
ביצועים; התנהגות כביש;
מיושן; לא חסכוני;
היה מגניב כשהיה חדש, פחות מגניב כשהזדקן;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על אינפיניטי QX70מאחורי שמות הדגמים החדשים של אינפיניטי מסתתרים דגמים ישנים – ה-QX50 הוא שמו החדש של ה-EX37, וה-QX70 הוא למעשה FX37.