הדור הרביעי של רכב השטח היוקרתי לנדרובר ריינג' רובר לוקח את כל מה שחשבתם על המותג הבריטי הזה צעד אחד קדימה. מדובר ברכב פאר של ממש, אבל בניגוד למרצדס S קלאס או אודי A8, כאן מדובר ברכב פאר שגם יכול לנסוע כמעט בכל מקום. תא הנוסעים של הריינג' רובר מציע שפע של פאר ואבזור שקשה למצוא ברכבי שטח, עם המון מקום והמון שכלולים שתוכלו להזמין כאופציות בהתאמה אישית. גם לא חסר כאן מקום, בעיקר במושב האחורי המרווח עד מאוד. נוחות הנסיעה מעולה על הכביש ובידוד הרעשים מדהים, המכונית פשוט מנתקת אתכם מכל תלאות הכביש. אבל רגע, לנדרובר ריינג' רובר לא שוכח את מסורת השטח הארוכה של המותג ומציע עדיין יכולת שטח טובה, כולל הנעה כפולה עם הילוך כוח. יש לו אפילו יכולת לחצות מעברי מים עמוקים ורדאר שיבדוק את מעבר המים לפני שאתם חוצים אותו ויגיד לכם כמה עמוקים המים! כמובן שכל השכלולים האלו עלולים להיות בעיה כשהם יתקלקלו (ובמקרה של לנדרובר - הם כנראה יתקלקלו), אבל אנחנו יוצאים מנקודת ההנחה שאם יש לכם מיליון ש"ח להוציא על רכב כזה פחות אכפת לכם מהנושא.
יכולת שטח; פאר; בידוד רעשים;
מחיר; גדול מידי?; מפואר מידי?;
למי שצריך מרצדס S קלאס עם עבירות בשטח;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על לנדרובר ריינג' רוברגרסאות הפלאג אין הייבריד של הריינג' רובר וריינג' רובר ספורט נחתו בישראל החל מ-654,000 ₪ לספורט ו-909,000 ₪ לריינג'