סאנגיונג רקסטון חזר לישראל בתחילת שנת 2014 לאחר שעבר מתיחת פנים ביחד עם שאר דגמי היצרנית. הבסיס נותר קשוח ומתבסס על מכלולי הדגמים הקודמים, כלומר שלדת סולם קשוחה וסרן אחורי חי. מערכת ההנעה הכפולה חזרה להיות לא-קבועה וכוללת כמובן הילוך כוח. בסך הכל מדובר ברכב שטח אמיתי, הזול ביותר מסוגו בישראל. בתמורה למחיר הזול תצטרכו לוותר קצת בסעיפי הנדסת האנוש בתא הנוסעים או בנושא התהנגות הכביש. אבל היי, סאנגיונג רקסטון עדיין זול בכמה עשרות אלפי שקלים מהמתחרים הישירים שלו.
מחיר; איכות חומרים בתא הנוסעים;
התנהגות כביש; מרווח גחון נמוך בשטח;
עם קצת שיפורים הוא יהיה גיבור בשטח;
: רכב מעולה, נוח לנהיגה בכביש ובשטח תת דגם:2.0 אוטומט
המלצה -הרכב עושה אצלי עבירות בשטח קשה
לחיוב - הרכב עושה בכביש 1:14 בשטח בהילוך LOW 1:11 מגיע מהחברה עם מערכת דאבל דין ומצלמת רוורס יש אפשרויות להגביה את הרכב ולמגן אותו
לשלילה - עדיין לא מצאתי דברים רעים
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סאנגיונג רקסטוןסאנגיונג חושפת דור חדש לרקסטון, שומרת על שלדת הסולם ויכולות השטח אבל מעדנת ומשפרת את תא הנוסעים לאין ערוך
מנועים, תיבות הילוכים וחבילות אבזור חדשות לרכב השטח רקסטון ורודיוס המיניוואן הגדול של סאנגיונג. המחירים נותרו ללא שינוי
סאנגיונג רקסטון החדש מציע יכולת שטח טובה לצד מחיר אטרקטיבי ומנוע טורבו-דיזל חסכוני. האם שלושת אלו מספיקים כדי לכסות על חסרונותיו? מבחן דרך.
לא ממש חדש, אבל כן מחודש. רכב הפנאי-שטח של סאנגיונג חוזר ארצה לאחר שעבר מתיחת פנים קלה. מחיר החל מ-225 אלף ₪.
מתיחת הפנים של סאנגיונג רקסטון נחשפת. יקבל עיצוב חדש ומנוע דיזל חדש וחסכוני יותר.