פיאט 500L היא התוספת האחרונה למשפחת ה-500 של פיאט. למרות שמה, היא מבוססת על פלטפורמה שונה לחלוטין משל ה-500 ה"רגילה" והיא למעשה סוג של פונטו מגודלת, עם עיצוב המבוסס על זה של ה-500. התוצאה היא מכונית נאה למדי, שממשיכה את קו העיצוב המצליח הנוכחי של המותג. מתחת לעיצוב תגלו מבחר מנועים שלא ממש מתאים לטעמו של הלקוח הישראלי. כלומר - לא תיבת הילוכים אוטומטית שגרתית ולא מנוע בנזין חזק באמת. יש את מנוע ה-1.4 ליטר בנזין הוותיק של פיאט שמרגיש חלש מידי על הרכב ואת מנוע הטורבו-דיזל המצוין של פיאט שמשודך לגיר רובוטי לא מאוד מוצלח. כל השאר דווקא טוב הרבה יותר, עם צריכת דלק טובה בכל הדגמים (ובמיוחד בגרסת הדיזל), תנוחת ישיבה גבוהה ואבזור נאה כבר בגרסת הבסיס. גם מבחינת מרווח פנים ושימושיות מציגה פיאט 500L רמה גבוהה למדי, כולל אופציה די מפתיעה ל-7 מקומות ישיבה.
עיצוב; חיסכון בדלק;
גיר רובוטי; נוחות נסיעה;
חמודה, שימושית אבל לא ממש מתאימה לשוק הישראלי
רומן היה באיטליה, ואיטליה זה פיאט. ופיאט 500L היא סוג של פיאט. אז רומן לקח פיאט 500L ונסע איתה עשרה ימים
פיאט 500L מקבלת שלושה מנועי טורבו חדשים, כולם בהספק מרבי של 120 כוחות סוס. יש גם גרסת Beats עם מערכת שמע משודרגת וצביעה חיצונית שונה.
דגמי ה-500L של פיאט הגיעו לישראל, במחיר שיחל בכ-115 אלף ש"ח לדגם ה-1.4 ליטר הידני. בתחילת 2014 תוצע גם גרסת 7 מושבים במחיר של כ-160 אלף ש"ח.
סמל"ת תחל בקרוב את שיווקה של פיאט 500L בישראל. תשווק עם מבחר של שני מנועי בנזין ומנוע דיזל במחיר שיחל ב-115 אלף ש"ח.
איך מכניסים שבעה נוסעים לפיאט 500L? פיאט מציגה גרסה מוגדלת של ה-500L בתצורת 5+2 מקומות ישיבה. בשנה הבאה היא צפויה להגיע גם לישראל.
משפחת ה-500 תתרחב בקרוב עם תחילת שיווקה של פיאט 500L החדשה. כל הפרטים על המיקרו-וואן החדש של פיאט שיגיע בקרוב גם לישראל.
L זה בעצם Long. הכירו את פיאט 500L, הגרסה הארוכה של פיאט 500 המוכרת. שיווקה יחל לקראת סוף השנה.