מאחורי השם המוזר משהו מזארטי גיבלי מסתתרת מכונית הסדאן העממית הראשונה של מזארטי. טוב, עממי זה מונח יחסי, אבל בשביל יצרנית רכבי יוקרה מאיטליה הגיבלי זה הכי עממי שיש (בינתיים, לפחות). למרות שמדובר במכונית הקטנה ביותר בהיצע הדגמים של היצרנית, היא שומרת על קווי העיצוב המאוד מאוד אגרסיביים והמוכרים של המותג, כולל האחוריים הלא מספיק נאים (לטעמנו). תא הנוסעים מציע שפע של עור איכותי לצד עיצוב נאה, אך מרווח הפנים שלו מצומצם למדי. היצע המנועים של מזארטי גיבלי כולל מנועי 3.0 ליטר בנזין ודיזל בהספקים שמתחילים ב-275 כ"ס ונגמרים ב-410 כ"ס. אבל אל דאגה, הביצועים מצויינים כבר בגרסה ה"חלשה" ומצויינים פלוס פלוס בגרסאות החזקות. התנהגות כביש מעולה ומהנה, אולי אפילו יותר מידי מהנה. אחרי הכל, בסגמנט היוקרה הזה לפעמים בא לכם סתם לנסוע ממקום למקום בלי להרגיש כמו במרוץ ראלי. מערכת הפליטה הנהדרת בהחלט לא תורמת לתחושת הנינוחות.
עיצוב; התנהגות כביש;
מרווח פנים; מחיר;
דברים טובים קורים כשמזארטי יורדת לעם;
מזראטי גיבלי מקבלת גרסת 48 וולט היברידית-זעירה והיבואנית מחליטה "לעשות סוזוקי" ולשווק אותה כ"גרסה היברידית". שלכם תמורת החל מ-550 אלף שקלים
מזארטי חידשה לאחרונה חלק מהדגמים שלה, אז הצטרפנו לטיול קצר לרגל השקתם בישראל
מזראטי גיבלי היא האחרונה בסדרת הכתבות שלנו על מכוניות הסאלון, האם שווה לדחוק את התקציב עוד קצת כדי להתבשם בניחוח אקזוטיקה בסגמנט הזה?