פיג'ו בוקסר הוא רכב מסחרי גדול החולק את רוב מכלוליו עם פיאט דוקאטו, אחיו התאום. שני הרכבים מיוצרים באותו מפעל בשיתוף פעולה בין שתי היצרניות, לכן לא מפתיע ששני הרכבים חולקים גם את רוב היתרונות והחסרונות. לארץ מגיע הבוקסר עם מנוע טורבו-דיזל עיקרי אחד, 2.2 ליטרים בהספק של 120 כוחות סוס וללא אופציה לגיר אוטומטי. יש גם מגוון רחב יחסית של תצורות מרכב, כולל גרסת טנדר עם תא מטען פתוח, גרסה ארוכה-גבוהה וגרסה קצרה ונמוכה עם משקל כולל של קצת מעל 3500 קילוגרמים (שימושית במיוחד למי שיש לו רישיון ב' ישן ורוצה רכב שמוכר במלואו למס). כמה חבל שנוחות הנסיעה, כמו בדוקטו, בינונית למדי והרכב קופצני מאוד כשהוא לא עומס. גם איכות ההרכבה ורמת האבזור נמוכה. אולי מתיחת הפנים שיעבור פיג'ו בוקסר ב-2015 תפתור את הבעיות הללו.
גרסה קצרה-נמוכה לבעלי רישיון ב'; מנוע גמיש;
נוחות נסיעה; אבזור;
רכב עבודה קשוח, במלוא מובן המילה
המסחרית הגדולה של פיג'ו, הבוקסר, עוברת מתיחת פנים לשנת 2014 ביחד עם אחותה התאומה סיטרואן ג'אמפר.