פיג'ו 508 סטיישן היא אחותה השימושית והמעוצבת של ה-508 הסטנדרטית. היא מבוססת כצפוי על מכלולי ה-508 המוכרת, אך מציעה תא מטען גדול ושימושי הרבה יותר שנפחו מגיע עד כדי 1,600 ליטרים כשהמושבים מקופלים. כמו גרסת הסדאן גם הסטיישן מציאה התנהגות כביש אירופאית מהודקת ומוצלחת למדי לצד נוחות נסיעה טובה. על הביצועים אחראי מנוע ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין (156 כוחות סוס) שפותח על ידי במוו ופיג'ו בשיתוף פעולה והכוח עובר לגלגלים דרך תיבה אוטומטית מודרנית עם שישה הילוכים. שניהם מספקים ביצועים טובים למדי לצד צריכת דלק סבירה למדי. תא הנוסעים של פיג'ו 508 סטיישן מציע מרווח פנים מעולה גם לרוחב וגם לאורך. איכות החומרים גבוהה למדי וכך גם איכות ההרכבה, אולם רמת האבזור אינה מרשימה כפי שאולי הייתם מצפים למצוא. בסך הכל מדובר במכונית מוצלחת למדי שלא זכתה בארץ להצלחה גדולה. מספר מכוניות קטן מאוד מדגם זה עלה לכביש הישראלי, בעיקר בשל חוסר החיבה של הלקוח הישראלי לסטיישנים גדולים, אבל גם בגלל תג המחיר הגבוה שהפך אותה ליקרה יותר מרכבי ה-7 מושבים (למשל פיג'ו 5008);
עיצוב; נוחות; איכות;
מחיר; אין 7 מושבים;
סטיישן נהדרת, שפשוט לא משתלם לקנות;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פיגו 508 סטיישן