שברולט קרוז סטיישן הגיעה ארצה במסגרת מתיחת הפנים שעברה הקרוז ב-2013 עם הבטחה לאיכות משופרת בתא הנוסעים לצד רמת שימושיות גבוהה במיוחד. בסגרת אותם השדרוגים מגיעה הסטיישן עם מערכת מולטימדיה MyLink חביבה למדי, בקרת שיוט, בקרת אקלים ועוד. כמה חבל שהמנוע לא שודרג ובמקום מנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין שמותקן בדגמי הסדאן וההאצ'בק לא הגיע לסטיישן, שממשיכה להשתמש במנוע ה-1.8 ליטר בנזין המיושן. הוא מספק ביצועים סבירים אבל צריכת הדלק שלו גבוהה יחסית בפועל. גם נוחות הנסיעה של שברולט קרוז סטיישן לא מרשימה במיוחד והמושב האחורי אינו נוח למבוגרים. בסך הכל, מדובר בחבילה די סבירה אבל לא הרבה מעבר.
עיצוב; מחיר;
צריכת דלק גבוהה; נוחות נסיעה בינונית;
לחובבי המציאות.
: רכב משפחתי מצויין תת דגם:1.8 אוטומט LT Platinum
המלצה -היה לי הונדה סטיישן ויונדאי לאחר ק"מ רבים נעימים ואמינים עימה הבנתי ששברולט עשתה מהפך . וחיפשתי סטנדרטים גבוהים . דווקא החברות האחרות שהזכרתי חוץ משם שיצא להם לא נתנו את התמורה כמו שברולט.
לחיוב - אמינות נוחות מפנקת צריכת דלק ארגונומיה מעולה רכב עם מנוע חזק 1.8
לשלילה - לא מצאתי
: אחלה של רכב מפנק . צריכת דלק סבירה לחלוטין. נוח. אמין. נהיגה מהנה ותחושה של רכב מנהלים. תת דגם:1.8 אוטומט LT
המלצה -חשבו על הכל רכב גדול ונוח למשפחה
לחיוב - צריכת דלק אמינות חווית נהיגה חשבו על כל פרט
לשלילה - חיבור מערכת מולטימדיה לוויזה לא יודע כיצד לעשות זאת אם בכלל
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על שברולט קרוז סטיישןהיה לי הונדה סטיישן ויונדאי לאחר ק"מ רבים נעימים ואמינים עימה הבנתי ששברולט עשתה מהפך . וחיפשתי סטנדרטים גבוהים . דווקא החברות האחרות שהזכרתי חוץ משם שיצא להם לא נתנו את התמורה כמו שברולט.
אמינות נוחות מפנקת צריכת דלק ארגונומיה מעולה רכב עם מנוע חזק 1.8
לא מצאתי
ב-UMI מגיבים לירידת שערי המטבע ומוזילים את מחירי דגמי הקרוז השונים: האצ'בק החל מ-119 אלף ₪, סדאן החל מ-121 אלף ₪ וסטיישן החל מ-123 אלף ₪.
שברולט קרוז מרחיבה את היצע הגרסאות שלה בישראל עם גרסאות סטיישן והאצ'בק חדשות. מחירן יחל ב-125 אלף ש"ח לדגם ההאצ'בק ו-128 אלף ש"ח לדגם הסטיישן.
תמונות ופרטים נוספים של שברולט קרוז סטיישן פורסמו. תציע גרסת דיזל חדשה ותגיע לשוק בעוד כחצי שנה.