פיג'ו 508, מכונית המנהלים הנוכחית של היצרנית מצרפת, החליפה את הן את ה-407 והן את ה-607 בארסנל הדגמים. היא מציעה ממדים שמתברגים בין השניים ובהתאם היא גם מרווחת יחסית למקובל בקטגוריית רכבי המנהלים. המושב האחורי שלה מציע מרווח ברכיים נדיב יחסית ונוחות טובה. גם מלפנים די נוח, אך המתלים קשיחים יחסית ועלולים לפגוע בחווית הנסיעה על כבישים משובשים. רמת האבזור סבירה בדגמי הבסיס ואפילו מפנקת למדי בדגם ה-Premium היקר (והנדיר למדי) וכוללת בקרת אקלים מפוצלת, דיבורית בלוטות', שליטה מההגה ועוד. מתחת למכסה המנוע של פיג'ו 508 מסתתר מנוע ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין המוכר של פיג'ו, כאן בהספק מרבי של 156 כוחות סוס. הוא משודך לגיר אוטומטי רגיל עם שישה הילוכים ויחד הם מספקים ביצועים טובים לצד צריכת דלק סבירה למדי. גם התנהגות הכביש טובה יחסית והמכונית מרגישה מצוין בפיתולים ובכבישים מהירים.
התנהגות כביש; מושב אחורי מרווח;
נוחות נסיעה; הנדסת אנוש;
עוד טיפה ליטוש, והיא תהיה מעולה
: מפנק ומהנה לנהיגה/נסיעה. בעיית מכירה קשה ביותר היא החסם העיקרי של הרכב. תת דגם:1.6 אוטומט Active
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
: רכב מצוין עם הרגישות הצרפתית תת דגם:1.6 אוטומט Access
המלצה -לרכב בעיה עם מערכת הדלק. יש לא מעט בעיות עם חיישנים ובעיות אלקטרוניקה בכל הקשור למנוע הרכב
לחיוב -
לשלילה -
: שווה כל שקל במיוחד רכב בן 3 שנים!!! תת דגם:1.6 אוטומט Premium
המלצה -רכב מדהים למעריכי נוחות והנאה מנהיגה,אומנם לא חסכוני כמו רכב היברידי אך באמת מומלץ.
לחיוב - נוחות,מחיר(לא חדש),נהיגה שקטה ונעימה
לשלילה - כמעט ואין אולי כל המחשב שקשה להפעלה...
לרכב בעיה עם מערכת הדלק. יש לא מעט בעיות עם חיישנים ובעיות אלקטרוניקה בכל הקשור למנוע הרכב
רכב מדהים למעריכי נוחות והנאה מנהיגה,אומנם לא חסכוני כמו רכב היברידי אך באמת מומלץ.
נוחות,מחיר(לא חדש),נהיגה שקטה ונעימה
כמעט ואין אולי כל המחשב שקשה להפעלה...
ארגון הבטיחות e-NCAP בוחן שישה כלי רכב נוספים – פורד פוקוס, פיג'ו 508, וולו V60, לקסוס CT200h, ניסאן ליף וסיטרואן DS4.
מחליפת ה-407 מגיעה השבוע לישראל. תשווק עם מנוע 1.6 טורבו, תיבת הילוכים אוטומטית ומחיר התחלתי של 161 אלף ₪.
פיג'ו 508 החדשה תהיה גדולה יותר, מרווחת יותר, חסכונית יותר וגם ידידותית יותר לסביבה. פרטים נוספים אודות המשפחתית הגדולה החדשה מבית פיג'ו.