אינפינטי M היא התשובה של מותג הפרימיום מיפן למכוניות סלון יוקרתיות כמו מרצדס E קלאס או במוו סדרה 5. כרגיל אצל אינפיניטי, המכונית עמוסה בשלל טכנולוגיות מתקדמות שנדיר למצוא במתחרות מאותם השנים. אבל באיניפיניטי כמו תמיד (או ליתר דיוק, כמעט תמיד) עושים חצי עבודה וכל הטכנולוגיה הזאת אינה מוחצנת החוצה. תא הנוסעים מעוצב בצורה מיושנת, כמעט ארכאית, עם מתגים שנלקחו מהזולים שבדגמי ניסאן, לוח שעונים בעיצוב מאמצע שנות ה-90 והנדסת אנוש מבולבלת. אם תתגברו על כל אלו תגלו כי אינפיניטי M היא מכונית סלון חביבה למדי, עם התנהגות כביש טובה ומנוע חזק. המנוע היחיד שהגיע ארצה באופן סדיר היה ה-3.7 ליטר בנזין המוצלח של אינפיניטי, מנוע חזק וגמיש אבל בעיה חיבה ברורה למדי לבנזין היקר. בשנת 2014 עברה המכונית מתיחת פנים קלה ושמה הוחלף ל-Q70, כחלק מסידור חדש של שמות הדגמים במותג.
עמוסה בטכנולוגיות; מנוע חזק;
צריכת דלק גבוהה; תא נוסעים לא מספיק טוב;
ניסאן צריכה להיסגר על עצמה לפני שתוכל להתחרות בבמוו ומרצדס;
קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית אינפיניטי, מודיעה היום על השקת ה-M37 – מכונית סלון יוקרתית, שתתחרה ראש בראש עם לקסוס GS ו-BMW סדרה 5.