פיג'ו 3008 הוא ג'יפון קומפקטי שמתחרה ברכבים כמו יונדאי ix35 או קיה ספורטאז'. בתחילת דרכו מחירו היה גבוה יחסית למתחרים ולכן הוא לא זכה להצלחה גדולה מידי, אבל בהמשך הוזל מחירו והמכירות עלו בהתאם. קצת חבל, כי אם מתגברים על כל הסטיגמות מגלים רכב נהדר עם לא מעט יתרונות - נוחות נסיעה טובה, איכות חומרים מצוינת והתנהגות כביש טובה (יחסית לקרוסאובר, כן?). המנוע הוא טורבו-בנזין בנפח של 1.6 ליטר ותיבת ההילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים. שניהם מספקים ביצועים טובים למדי אבל סובלים מכמה בעיות אמינות קטנות וגם לא ממש חסכוניים בדלק. שימו לב לגרסה המאובזרת של פיג'ו 3008, שכוללת גם תצוגה עילית חביבה ומחירה גבוה רק במעט. דגמי 2014 ואילך עברו מתיחת פנים קלה במסגרתה עודכן עיצוב החזית ורמת האבזור.
איכות; אבזור; ביצועים; התנהגות;
מרווח פנים; צריכת דלק;
קרוסאובר חביב למדי
: נוח מאוד ומרווח תת דגם:1.6 אוטומט Premium Pack
המלצה -נוחות נסיעה צרפתית טובה, מנוע 1600 טורבו עם כוח זמין כל הזמן מה שנותן תחושת נהיגה נעימה יותר מכל רכבי המנהלים 2000 סמ"ק. מרווח פנימי מעולה ובאגז נדיב. צריכת דלק 1:10 בממוצע.
לחיוב - מנוע עם כוח, מרווח פנימי, נוחות נסיעה ואחיזת כביש טובות.
לשלילה - חשוב לטפל ברכב זה רק אצל מי שמכיר טוב צרפתיות (מוסך גבע תל אביב) אחרת זה יכול להיות יקר מאוד. צריכת דלק בינונית.
: רכב נעים מאוד לנסיעה ופרקטי. תת דגם:1.6 אוטומט Premium Pack
המלצה -רכב נוח מאוד לנסיעה, בעל מרווח פנימי מאוד פרקטי, כוח זמין ואחיזה טובים. דורש תחזוקה טובה (מוסך שמכיר טוב את הרכב) הגיר נוטה להתקלקל קצת אבל לא משהו שלא ניתן לתקן.צריכת דלק 1:10 בממוצעעלות ממוצעת לטיפול כ- 600-900 ש"ח (לא במוסך מורשה יבואן)
לחיוב - נוחות נסיעה, אחיזה, מרווח פנים, ישיבה גבוה ונוחה.
לשלילה - דורש תשומת לב מכנית (חשוב לטפל בזמן ובמקום טוב כי הרכבים הללו נוטים טיפה להתקלקל אבל לא משהו נוראי). אצלי המזגן יכול להיות טיפה טוב יותר אבל מדובר ברכב עם למעלה מ 110 אלף ק"מ.
נוחות נסיעה צרפתית טובה, מנוע 1600 טורבו עם כוח זמין כל הזמן מה שנותן תחושת נהיגה נעימה יותר מכל רכבי המנהלים 2000 סמ"ק. מרווח פנימי מעולה ובאגז נדיב. צריכת דלק 1:10 בממוצע.
מנוע עם כוח, מרווח פנימי, נוחות נסיעה ואחיזת כביש טובות.
חשוב לטפל ברכב זה רק אצל מי שמכיר טוב צרפתיות (מוסך גבע תל אביב) אחרת זה יכול להיות יקר מאוד. צריכת דלק בינונית.
רכב נוח מאוד לנסיעה, בעל מרווח פנימי מאוד פרקטי, כוח זמין ואחיזה טובים. דורש תחזוקה טובה (מוסך שמכיר טוב את הרכב) הגיר נוטה להתקלקל קצת אבל לא משהו שלא ניתן לתקן.צריכת דלק 1:10 בממוצעעלות ממוצעת לטיפול כ- 600-900 ש"ח (לא במוסך מורשה יבואן)
נוחות נסיעה, אחיזה, מרווח פנים, ישיבה גבוה ונוחה.
דורש תשומת לב מכנית (חשוב לטפל בזמן ובמקום טוב כי הרכבים הללו נוטים טיפה להתקלקל אבל לא משהו נוראי). אצלי המזגן יכול להיות טיפה טוב יותר אבל מדובר ברכב עם למעלה מ 110 אלף ק"מ.
אז אחרי שנהגנו בשלל מכוניות המותג, הגיע הזמן לסכם את ההתרשמות הרוחבית שלנו מהיצע הדגמים של פיג'ו בישראל
אחרי שהחזרתי את ה-208GTI אספתי את ה-3008. המעבר חד, אבל גם הפעם אני מלא סקרנות, זה הרכב שאמור להיות "ספורטאז' קילר" מבחינת פיג'ו
לובינסקי, יבואנית מכוניות פיג'ו, סיטרואן ו-MG לישראל מסכמת שנה של צמיחה ומציגה מחירים חדשים ואטרקטיביים לשלל הדגמים שלה
לובינסקי מכריזה על הוזלה משמעותית במחירי רוב הדגמים של פיג'ו, עם הנחה ממוצעת של כ-8% ממחירי הרכבים ללא פגיעה ברמות האבזור.
מתיחת הפנים שעבר פיג'ו 3008 מגיעה בימים אלו לישראל, עם רשימת אבזור משודרגת ותג מחיר מוזל מבעבר.