אינפיניטי הוא מותג צעיר בישראל, וככזה צריך להתחרות בנציגים מוכרים ואהובים בשוק היוקרה. הדרך שהם בחרו לעשות זאת היא באמצעות המחיר (זול בעשרות אלפי שקלים מהמתחרות הישירות), הביצועים (מנוע 3.7 בעל 320 כ"ס) והגודל (ממדים של מכונית סאלון במחיר של מנהלים-פרימיום). התוצאה מרשימה מאוד בביצועיה ובאבזורה, ומצליחה לשלב נוחות נסיעה טובה עם התנהגות כביש מצוינת. יש גם אפשרות להנעה כפולה בנוסף לאחורית ואפילו לגרסת S עם כיול ספורטיבי.
מחיר ; ביצועים ; התנהגות ; מרווח ; אבזור
עיצוב חיצוני; חוסר במוניטין ושם
למנהל הספורטיבי שלא מחפש להרשים
באופן מסורתי, כל ב.מ.וו סדרה 3 הופכת עם השקתה לאמת המידה של הקבוצה. אבל האם בתחום שהפך לסימן ההיכר שלה, דינאמיות והנאה מנהיגה, היא עדיין זו שמציבה את הרף העליון? לקחנו את הסדאן הספורטיבית בסגמנט – אינפיניטי G37 – ויצאנו לדו-קרב הנעות אחוריות בנוסח הישן. מבחן באדיבות מגזין הגה.