שברולט אסטרו הגיע ארצה בתחילת שנות ה-90, כשמיניוואנים גדולים עוד הוכרו במלואם במס ועצמאיים רבים רכשו אותם. ברגע שנעלמה הטבת המס נעלם גם המניע העיקרי לרכוש את האסטרו ודומיו, והם נעלמו מכבישי הארץ במהירות מדהימה. מדובר במיניוואן אמריקאי גדול, שהוא למעשה וואן בינוני בסטנדרטים ישראליים. האסטרו שווק כאן לצידו של אחיו הכמעט תאום, GMC ספארי, וזכה כאמור להצלחה מרשימה למדי למרות פרמטרים שלא ממש מתאימים לשוק הישראלי. כך למשל מנוע הבנזין הגדול, V6 בנפח של 4.3 ליטר, הציג צריכת דלק איומה לצד ביצועים לא ממש מרשימים. רמת האמינות לא הייתה גבוהה במיוחד. אמנם המנוע והגיר הציגו אמינות טובה מאוד, אבל מערכות העזר שמסביב דרשו לא מעט תחזוקה שוטפת ויקרה. הבעיות העיקריות הופיעו במערכת החשמל, בסרן אחורי, בבולמי הזעזועים ובמערכת ההיגוי של שברולט אסטרו. היתרונות העיקריים שלו, כמו מרווח הפנים העצום או רמת האבזור הגבוהה, הפכו אותו מאוחר יותר למבוקש כרכב למשפחות עם 4 ו-5 ילדים, שנהנו משפע של מקום כולל 7 מקומות ישיבה מלאים ותא מטען עצום.
מרווח פנים; רמת אבזור;
אמינות לקויה; צריכת דלק גבוהה;
למי שלא נוסע הרבה אבל מחפש רכב מפנק;