הטנדרון הקומפקטי סיאט אינקה חולק את מכלוליו עם הדור השני של פולקסווגן קאדי. מדובר בטנדרון שפותח על בסיס הדור השני של סיאט איביזה, אך צויד בסרן אחורי קשיח שנועד לשפר את יכולת ההעמסה של הרכב. אך למרות השיפור, עדיין מדובר בטנדרון עם יכולת ההעמסה נמוכה יחסית למקובל בקטגוריה. עם זאת, המעבר לסרן הקשיח גם פגעה בנוחות הנסיעה, מה שהפך את האינקה לפחות נוח מהברלינגו או הקנגו הצרפתיות. בחזית של סיאט אינקה מותקן בעיקר מנוע ה-1.9 ליטר דיזל (ללא טורבו) SDI המוכר של פולקסווגן, שמספק צריכת דלק טובה ואמינות גבוהה, אך ביצועיו עייפים וחלשים מאוד גם כשהוא היה חדש (ובטח עכשיו כשהוא ישן). גם תא הנוסעים לא מרשים כלל וסבל מאיכות הרכבה נמוכה, בעיקר בדלת הצד שהותקנה בארץ וגרמה לחלודה במרכב.
צריכת דלק בגרסת הדיזל;
הכל, בערך;
קנו קנגו, או ברלינגו;