בשנת 2003 הופיע בישראל יונדאי טראקן, רכב השטח הראשון (והאחרון) מתכנון עצמאי של יונדאי. בניגוד לגלופר, אותו החליף הטראקן, כאן התכנון היה עצמאי לחלוטין של יונדאי והפלטפורמה אף שמשה את האחות קיה לצורך בניית הסורנטו הראשון שלה. הטראקן מציע 5 או 7 מקומות ישיבה מרווחים יחסית ויכולת שטח גבוהה למדי, בשל התבססות על שלדת סולם נפרדת ותיבת ההעברה עם הילוך כוח. רמת האמינות טובה בסך הכל, כמצופה מרכבי יונדאי, ופוטנציאל שיפורי השטח ענק ומוגבל רק על ידי היכולת שלכם למצוא חלקים באינטרנט ועומק הכיס. שימו לב לגרסת הבנזין 3.5 ליטרים של יונדאי טראקן, שאמנם נדירה יחסית אבל מציאה ביצועים טובים (במחיר של צריכת דלק טובה קצת פחות).
יכולת שטח; מחיר כמשומש;
חסר את הפוזה של הפג'ארו והלנד-קרוזר;
רכב שטח מוצלח, שחבל שנעלם.
: רק כאן בישראל לא מבינים ברכב .זה רכב מצויין אחזקה זולה חלקים בשפע רכב מאוד אמין . חברת יונדאי ראו כי אין להם רווח מהחלקים וזה רכב שלא מיתקלקל אם הפסיקו ליצר אותו .ממש חבל
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
: הרבה 4*4 בקצת כסף תת דגם:2.9 דיזל אוטומט
המלצה -גיפ אמיתי במעט כסףתיקונים ממש לא יקרים ביחס לקטגוריהגדול ונוח
לחיוב - אמינות אבסולוטית
לשלילה - איבזור לוקה בחסר....