תקנות התעבורה החדשות שנכנסו לתוקף בתחילת 2010 חייבו התקנה של מערכת בקרת (ESP) בכל כלי הרכב הפרטיים שנמכרים בישראל ובכך שמו קץ לייבוא הסדיר של כמה דגמים. רנו לוגאן היה אחד מקורבנות התקנה החדשה. קרסו מוטורס נאלצה לוותר על הייבוא הסדיר של הלוגאן לישראל בעקבות העדר בקרת יציבות תיקנית. כעת מדווחת קרסו כי כבר בתחילת ספטמבר צפוי שיווק הלוגאן להתחדש למרות העדר בקרת יציבות סטנדרטית. זאת צפויה להגיע ללוגאן רק במהלך 2012.
הלוגאן תחזור לישראל עם מנוע בנזין בנפח 1600 סמ"ק (85 כוחות סוס) וגיר ידני בלבד. הגרסה האוטומטית לא תשווק בשלב זה למרות התאמתה הרבה לשוק הישראלי. אבי לוין, מנהל חטיבת רנו בקרסו מוטורס, מדגיש כי הלוגאן פונה בעיקר למשפחות מרובות ילדים הזקוקות לרכב גדול, מרווח וחסכוני, במחיר מוזל. ללוגאן הידנית צריכת דלק ממוצעת של כ-13.7 קילומטרים לליטר ומחיר התחלתי של כ-99 אלף ₪ בלבד, דבר שאמור להתאים במיוחד לקהל הדתי והחרדי.
גרסת הבסיס של הלוגאן תשווק כאמור במחיר של כ-99 אלף ₪, כשהיא כוללת 5 מושבים בלבד. תוספת של שני מושבים נוספים בשורה השלישית תדרוש תוספת תשלום של כ-4000 ₪. גרסה מאובזרת יותר תשווק אף היא במחיר של כ-105 אלף ₪, גם כאן עם 5 מושבים כסטנדרט (ותוספת תשלום לשני מושבים נוספים).