תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס A קלאס
  • מרצדס A45 ו-CLA45 דולפות

    מרצדס A קלאס

    אחרי שחשפה את ההספקים ופרסמה בטעות תמונה של ה-CLA45 בקונפיגורטור שלה, מרצדס לא מצליחה לעצור את דליפתן של תמונות נוספות של צמד המשפחתיות-אטרף שלה

    • 01-07-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    זה היה רק עניין של זמן. אחרי שמרצדס כבר אישרה את המנועים שיותקנו בחזית של ה-A45 ו-CLA45 החדשות שלה, ואחרי שבטעות פורסמה תמונה של ה-CLA45 בקונפיגורטור של היצרנית במאי האחרון, במוקדם או במאוחר היה ברור שידלפו גם תמונות ופרטים נוספים על זוג האטרפיות-משפחתיות של מרצדס.

    בניגוד לדור הקודם, הפעם - בזכות השקת גרסאות 35AMG מתונות יותר, גרסאות ה-45 של ה-A קלאס וה-CLA מקבלות מעמד מיוחד אפילו יותר. לא שבדור הקודם הן היו משפחתומטיות ליסינג, אבל עדיין.

    מרצדס CLA45 2019

    השתיים יקבלו כאמור שתי גרסאות של מנוע ה-2.0 ליטר החדש של מרצדס, שעל-פי לובשי החלוקים הלבנים ב-AMG, מתנהגים יותר כמו מנוע אטמוספרי גדול, ולא כמו מנוע צנום נפח שהותקן עליו מגדש שמתאים יותר לחללית קרב. בניגוד למקובל במנועים מוגדשים, שיא המומנט של המנועים החדשים נמצא בין 4,750 ל-5,000 סל"ד - בערך 4,750 סל"ד גבוה יותר מזה של מנועי טורבו אחרים. בהתאם, גם הקו האדום מתחיל ב-7,200 סל"ד שיגרמו לכם או לדימום מהאוזניים, או לתחושה חמימה ונעימה באיזור המפשעה.

    מרצדס A45 2019

    ההספקים של המנועים החדשים יעמדו על 380 כ"ס בגרסה ה"רגילה" ו-415 בגרסת ה-S, והיצרנית אמנם לא מספקת נתוני ביצועים, אבל בהתחשב בעובדה שהדור היוצא של ה-A45 הגיעה למאה קמ"ש תוך 4.2 שניות וה-A35 הנוכחית משלימה את אותו מיאוץ ב-4.7, לא מן הנמנע לראות מספרים של מתחת ל-4 שניות. וזה, רק לשם הפרופורציה, זה יותר מהר מ-C63 ורק מעט יותר איטי מ-E63s.

    מרצדס CLA45 2019

    אם נשים את כל הריר שהוזל בצד, נראה ששתי האחיות - שמצולמות כאן כנראה בגרסת Edition1 שמרצדס משיקה עם תחילת שיווק של דגמים חדשים, נראות די סולידיות. להוציא הספוילר הבולט של ה-A והגריל המעט מוגזם של השתיים, כנראה שאפשר יהיה להתבלבל בקלות ולחשוב שמדובר בעוד חבילת פגושים-וניקלים של A קלאס רגילה.

    שתי המכוניות צפויות להיחשף בשבועות או החודשים הקרובים, אז נלמד עליהן עוד דברים חדשים ומעניינים. כמו למשל אילו צעצועים ופיצ'רים יצטרפו למצב הדריפטים שכבר אושר בסוף השנה שעברה.

     

    dddd