זה היה רק עניין של זמן. אחרי שמרצדס כבר אישרה את המנועים שיותקנו בחזית של ה-A45 ו-CLA45 החדשות שלה, ואחרי שבטעות פורסמה תמונה של ה-CLA45 בקונפיגורטור של היצרנית במאי האחרון, במוקדם או במאוחר היה ברור שידלפו גם תמונות ופרטים נוספים על זוג האטרפיות-משפחתיות של מרצדס.
בניגוד לדור הקודם, הפעם - בזכות השקת גרסאות 35AMG מתונות יותר, גרסאות ה-45 של ה-A קלאס וה-CLA מקבלות מעמד מיוחד אפילו יותר. לא שבדור הקודם הן היו משפחתומטיות ליסינג, אבל עדיין.
השתיים יקבלו כאמור שתי גרסאות של מנוע ה-2.0 ליטר החדש של מרצדס, שעל-פי לובשי החלוקים הלבנים ב-AMG, מתנהגים יותר כמו מנוע אטמוספרי גדול, ולא כמו מנוע צנום נפח שהותקן עליו מגדש שמתאים יותר לחללית קרב. בניגוד למקובל במנועים מוגדשים, שיא המומנט של המנועים החדשים נמצא בין 4,750 ל-5,000 סל"ד - בערך 4,750 סל"ד גבוה יותר מזה של מנועי טורבו אחרים. בהתאם, גם הקו האדום מתחיל ב-7,200 סל"ד שיגרמו לכם או לדימום מהאוזניים, או לתחושה חמימה ונעימה באיזור המפשעה.
ההספקים של המנועים החדשים יעמדו על 380 כ"ס בגרסה ה"רגילה" ו-415 בגרסת ה-S, והיצרנית אמנם לא מספקת נתוני ביצועים, אבל בהתחשב בעובדה שהדור היוצא של ה-A45 הגיעה למאה קמ"ש תוך 4.2 שניות וה-A35 הנוכחית משלימה את אותו מיאוץ ב-4.7, לא מן הנמנע לראות מספרים של מתחת ל-4 שניות. וזה, רק לשם הפרופורציה, זה יותר מהר מ-C63 ורק מעט יותר איטי מ-E63s.
אם נשים את כל הריר שהוזל בצד, נראה ששתי האחיות - שמצולמות כאן כנראה בגרסת Edition1 שמרצדס משיקה עם תחילת שיווק של דגמים חדשים, נראות די סולידיות. להוציא הספוילר הבולט של ה-A והגריל המעט מוגזם של השתיים, כנראה שאפשר יהיה להתבלבל בקלות ולחשוב שמדובר בעוד חבילת פגושים-וניקלים של A קלאס רגילה.
שתי המכוניות צפויות להיחשף בשבועות או החודשים הקרובים, אז נלמד עליהן עוד דברים חדשים ומעניינים. כמו למשל אילו צעצועים ופיצ'רים יצטרפו למצב הדריפטים שכבר אושר בסוף השנה שעברה.