שלוש שנים, כמעט "על השעון", מרגע תחילת שיווק הדור השני של שברולט ספארק בישראל, נוחתת אצלנו מתיחת הפנים. הספארק, גם בדגם שלפני מתיחת הפנים, הייתה יוצאת דופן בקטגוריה - בעיקר בזכות יחידת ההנעה שלה, שמורכבת ממנוע 1.4 ליטר שמפיק 98 כ"ס (בהשוואה למנועי 1.0 או 1.25 בשאר הקטגוריה עם 70-80 כ"ס) ותיבת הילוכים רציפה (באחרות מותקנות רובוטיות חד-מצמדיות או אוטומטיות מסורתיות).
מתיחת הפנים שומרת על הפרמטר הזה, ונוגעת בכמה נקודות שהיו טעונות שיפור - כמו למשל בטיחות אקטיבית שהייתה חסרה בדגם היוצא. הספארק המחודשת מקבלת בין היתר בלימת חירום אוטונומית במהירות של 8-80 קמ"ש והתרעות על אי שמירת מרחק וסטיה מנתיב בכל הגרסאות.
לצד תוספת מערכות הבטיחות, מוותרת שברולט על גרסת LT הבסיסית ותתחיל לשווק את הספארק המחודשת מגרסת LT+, שמהווה קפיצה עצומה ביחס לשממון האבזורי שהייתה גרסת הכניסה הקודמת. כך למשל מציעה גרסת LT+ מערכת מולטימדיה מקורית (שקיבלה עם מתיחת הפנים גם אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי), הגה וידית הילוכים מצופים עור, מצלמת רוורס, ועוד.
גרסת LTZ, הפכה להיות גרסת ביניים ותוסיף חישוקים קלים (15 אינץ'), ולראש ההיצע נכנסת גרסת פרימייר חדשה שתוסיף כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני חניה אחוריים ותאורת יום מבוססת LED - שלושה דברים שהיו קיימים ב-LTZ טרום המתיחה, וכן ידיות דלתות פנימיות וידית תא מטען בגימור ניקל, ריפודי עור סינתטי, ומערכת סטריאו עם 6 רמקולים (4 בגרסאות האחרות).
מחיריה של שברולט ספארק נותרו כמעט ללא שינוי. הורדת גרסת LT מההיצע גרמה לכך שהמחיר ההתחלתי עלה ב-1000 ₪, אולם מחירה של גרסת LT+ נותר ללא שינוי ויעמוד על 81,000 ₪. גרסת LTZ הוזלה ב-1000 ₪ ומחירה יעמוד על 81,500 ₪ וגרסת פרימייר תהיה יקרה ב-500 ₪ מה-LTZ היוצאת ותעלה 83,000 ₪.