תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט ספארק
  • שברולט ספארק
  • שברולט ספארק המחודשת בישראל

    שברולט ספארק

    בטיחות אקטיבית מקורית, עיצוב מעודכן ואותו מנוע חזק - שברולט ספארק המחודשת נוחתת בישראל עם מחירים שלא שונו (כמעט)

    • 09-01-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    שלוש שנים, כמעט "על השעון", מרגע תחילת שיווק הדור השני של שברולט ספארק בישראל, נוחתת אצלנו מתיחת הפנים. הספארק, גם בדגם שלפני מתיחת הפנים, הייתה יוצאת דופן בקטגוריה - בעיקר בזכות יחידת ההנעה שלה, שמורכבת ממנוע 1.4 ליטר שמפיק 98 כ"ס (בהשוואה למנועי 1.0 או 1.25 בשאר הקטגוריה עם 70-80 כ"ס) ותיבת הילוכים רציפה (באחרות מותקנות רובוטיות חד-מצמדיות או אוטומטיות מסורתיות).

    שברולט ספארק

    מתיחת הפנים שומרת על הפרמטר הזה, ונוגעת בכמה נקודות שהיו טעונות שיפור - כמו למשל בטיחות אקטיבית שהייתה חסרה בדגם היוצא. הספארק המחודשת מקבלת בין היתר בלימת חירום אוטונומית במהירות של 8-80 קמ"ש והתרעות על אי שמירת מרחק וסטיה מנתיב בכל הגרסאות.

    שברולט ספארק

    לצד תוספת מערכות הבטיחות, מוותרת שברולט על גרסת LT הבסיסית ותתחיל לשווק את הספארק המחודשת מגרסת LT+, שמהווה קפיצה עצומה ביחס לשממון האבזורי שהייתה גרסת הכניסה הקודמת. כך למשל מציעה גרסת LT+ מערכת מולטימדיה מקורית (שקיבלה עם מתיחת הפנים גם אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי), הגה וידית הילוכים מצופים עור, מצלמת רוורס, ועוד.

    שברולט ספארק

    גרסת LTZ, הפכה להיות גרסת ביניים ותוסיף חישוקים קלים (15 אינץ'), ולראש ההיצע נכנסת גרסת פרימייר חדשה שתוסיף כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני חניה אחוריים ותאורת יום מבוססת LED - שלושה דברים שהיו קיימים ב-LTZ טרום המתיחה, וכן ידיות דלתות פנימיות וידית תא מטען בגימור ניקל, ריפודי עור סינתטי, ומערכת סטריאו עם 6 רמקולים (4 בגרסאות האחרות).

    שברולט ספארק

    מחיריה של שברולט ספארק נותרו כמעט ללא שינוי. הורדת גרסת LT מההיצע גרמה לכך שהמחיר ההתחלתי עלה ב-1000 ₪, אולם מחירה של גרסת LT+ נותר ללא שינוי ויעמוד על 81,000 ₪. גרסת LTZ הוזלה ב-1000 ₪ ומחירה יעמוד על 81,500 ₪ וגרסת פרימייר תהיה יקרה ב-500 ₪ מה-LTZ היוצאת ותעלה 83,000 ₪.

    dddd