תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה קאמרי
  • טיוטה קאמרי הייבריד החדשה אוטוטו בישראל

    טויוטה קאמרי

    המשפחתית הגדולה של טויוטה עוד רגע נוחתת בישראל בדור חדש במחיר של החל מ - 175,000 ₪

    • 29-04-2018
    • מאת: זיו כהנא | צילום: יצרן

    חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל מודיעה על תחילת השיווק של טויוטה קאמרי הייבריד החדשה, הדור הנוכחי של הדגם (שמיני במספר) הושק במהלך שנת 2017 ובעוד כשלושה חודשים הרכבים יחלו להגיע לישראל.

    הקאמרי החדשה מציגה עיצוב מוחצן ונועז יותר מבעבר, בהתאם לקו העיצובי הנוכחי של טויוטה שאיבד מעט מהשמרנות האופיינית למותג. העיצוב החיצוני כולל המון קווים ישרים וחדים ומעניק לקאמרי מראה של מכונית גדולה וארוכה אפילו יותר ממידותיה בפועל (אורך של 488 ס"מ). העיצוב הפנימי שגרתי יותר מזה החיצוני, ומזכיר מעט את תא הנוסעים של הקורולה (מלבד החומרים האיכותיים יותר).

    החידוש הגדול ביותר בקאמרי נוגע לפלטפורמה עליה היא מתבססת, הדגם הנוכחי מתבסס על פלטפורמת ה-TNGA המודולרית החדשה של טויוטה, אשר משרתת מגוון רחב של דגמים כמו הפריוס, C-HR והאוריס החדשה. יחידת ההנעה ההיברידית של הקאמרי עברה גם היא חידוש, מנוע הבנזין עדיין בנפח 2.5 ליטר, אך היעילות התרמית שלו שופרה והיא עומדת כעת על 41%.

    הקאמרי תשווק עם שני סוגי סוללות, ליתיום יון וניקל מטאל, כאשר דווקא גרסת הבסיס (LE) תצויד בסוללות הליתיום ואילו גרסת ה- XLE הבכירה תסתפק בסוללות הניקל מטאל. השוני בין הסוללות אמנם לא משפיע על ההספק שעומד על 208 כ"ס במשולב בשתי הגרסאות. ועל הביצועים שעומדים על 8.2 שניות מ- 0 ל- 100 קמ"ש, אך כן על צריכת הדלק שתעמוד על 22.2 ק"מ לליטר במשולב בגרסת ה-LE ו- 19.6 ק"מ לליטר במשולב ב- XLE עפ"י נתוני היצרן.

    אבזור הנוחות והבטיחות של טויוטה קאמרי החדשה כולל מערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ', צג 7 אינץ' צבעוני בלוח המחוונים, תצוגה עילית, חישוקי 17 אינץ' קלים, פנסי לד קדמיים, כניסה והתנעה ללא מפתח, 10 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, אורות גבוהים אוטומטיים, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית. גרסת ה- XLE הבכירה מוסיפה גם מערכת שמע משודרגת של JBL עם 10 רמקולים, טעינה אלחוטית לנייד, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, ריפודי עור ועוד. למפרט המלא של טויוטה קאמרי לחצו כאן.

    טויוטה קאמרי הייבריד - גרסאות ומחירים:

    קאמרי Hybrid LE (סוללות ליתיום) – 175,000 ₪

    קאמרי Hybrid XLE (סוללות ניקל מטאל) – 195,000 ₪

    רוצים לומר לנו מה דעתכם על הקאמרי החדשה? רוצים לראות מה דעתם של חברי הפורום? הצטרפו לדיון בפורום.

    dddd