תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פיגו
  • פיגו 208
  • פיג'ו 208 האוטומטית מתייקרת. מאוד

    פיגו 208

    פיג'ו ישראל מייקרת את ה-208 האוטומטית באלפי שקלים, מעכשיו - החל מ-99,000 שקלים

    • 29-01-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    נראה שמישהו בפיג'ו הפנים את המשפט שאומר ש"טיימינג זה הכל בחיים". אחרי שלמעט טיפוס קטן במחיר של פיג'ו 208GTi, השאירה לובינסקי את מחיריהם של השאר הדגמים ללא שינוי. כך עברו להם שלושה שבועות ונדמה היה שחינגת העלת המחירים בתחילת השנה בעקבות עליית המס הירוק - שאגב התבררה כהרבה פחות רצינית ממה שהצטיירה לפני כן עם עליות של אלפי שקלים בודדים ברוב המקרים - שכחה וחלפה לה.

    ועכשיו, בחלוף ה"סערה" וכשתשומת הלב מופנית לעניינים אחרים, החליטה פיג'ו - מבלי להודיע על כך - להעלות את מחיר ה-208 בגרסאותיה האוטומטיות. את ההתייקרות המשמעותית ביותר סופגת דווקא גרסת האקסס, אחת המכוניות המומלצות ביותר בפורום שלנו, בעיקר בזכות היות אחת מנושאות הדגל של מכונית סופר מיני ב-80,000 שקלים יחד עם סיאט איביזה.

    מחירה החדש של פיג'ו 208 אקסס יעמוד מעתה על 99,000 שקלים. התייקרות של 10,000 שקלים במחיר המחירון ה"יבש". עדיין לא ידוע אם פיג'ו תמשיך להציע את הגרסה הזו במבצעים אטרקטיביים כפי שעשתה עד היום.

    במקביל, גם גרסת אקטיב פרו המאובזרת יותר התייקרה, אולם בשיעור קטן משמעותית של 5,000 שקלים. מ-99,000 ל-104,000 שקלים. גרסאות האקסס הידנית (74,000 שקלים) והדיזל (95,000 שקלים) נותרו ללא שינוי.

    ייקור גרסת הכניסה האוטומטית, והקטנת הפער בינה לבין הגרסה הבכירה לכדי 5,000 שקלים בלבד מקטין באופן ניכר את הרלוונטיות של גרסת הבסיס ללקוחות פרטיים והופך אותה באופן די מובהק לגרסה שמכוונת לציי רכב.

    בסוף 2015, הודיע המנכ"ל דאז, אבי צור, על חיתוך אגרסיבי של המחירים, אסטרטגיה שלא מאוד הצליחה עם צמיחה של כ-9% בשנת 2016 לעומת 42% בשנה שקדמה לה. יתכן וזה צעד ראשון במדיניות חדשה שהביא עימו המנכ"ל הנכנס של לובינסקי, דני שביט, ויתכן שזה רק מהלך נקודתי שנועד להחדיר את ה-208 חזרה לציים, שהנחות גדולות מועילות להם הרבה יותר מאשר מחירים נמוכים.

    dddd