תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פרארי
  • פרארי GTC4Lusso
  • פרארי GTC4 lusso – בשבח החסכנות

    פרארי GTC4Lusso

    למי שהפרוטה מצויה בכיסו, אבל חושב שגרסת ה-12V של הפרארי GTC4 היא יותר מדי עבורו מציעה החברה גרסת בסיס ה-T תגיע עם מנוע 8V, הנעה אחורית בלבד. בישראל במהלך 2017

    • 26-09-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: פרארי

    הדגם השימושי ביותר של פרארי, ה- GTC4 אולי לא יכול בשום פנים ואופן להיקרא "עממי" אבל גם הוא לוקח חלק במאמץ המשותף להרחיב את קהל הלקוחות של החברה. כעת, עם הצגת גרסה ממותנת של המכונית היא תוכל להציע רף כניסה זול יותר לפרארי האצ'בק בעלת ארבעת המושבים.

    השינויים לא נוגעים למראה החיצוני המהמם וטוב שכך וגם לא לתא הנוסעים שנותר זהה לזה של הגרסה הבכירה עם כל העור וכל הפנאי שיש לחברה ממראנלו להציע. גם שלל מערכות התמיכה לנהג נותרו כמו היגוי אחורי ומתלים אקטיביים.

    השינויים כן נמצאים מתחת למרכב, מלפנים מחליף מנוע ה-8V מה-488GTB עם שני מגדשי טורבו את מנוע ה-12V בגרסה הבכירה. מנפח של 3.9 ליטרים הוא מפיק 610 כ"ס ו-77.5 קג"מ. ויתור נוסף הוא על מערכת ההנעה הכפולה לטובת הנעה אחורית בלבד והחיסכון במשקל של המנוע ומערכת ההנעה הכפולה (סך הכל 50 ק"ג) יחד עם תיבת הילוכים כפולת מצמד בת שבעה יחסי העברה מסדרים ל-T ביצועים שקשה לכנותם וויתור ביחס לגרסה הבכירה. התאוצה למאה קמ"ש אורכת 3.5 שניות שהן עשירית שנייה בסך הכל יותר מה-12V והמהירות המירבית נמוכה ב-15 קמ"ש ועומדת על 320 קמ"ש.  

    כאמור, המכונית תגיע לישראל במחצית הראשונה של שנת 2017.

    dddd