תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סוזוקי
  • סוזוקי ויטארה
  • סוזוקי ויטרה החדש בישראל. מחיר החל מ-125 אלף ₪

    סוזוקי ויטארה

    הויטרה החדש של סוזוקי נוחת בישראל ויתחרה בניסאן ג'וק ודומיו. מחירו יחל ב-125 אלף ש"ח לדגם אוטומטי עם הנעה קדמית.

    • 24-08-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    סוזוקי ויטרה, רכב הפנאי הקומפקטי החדש של סוזוקי, נוחת בימים אלו בישראל. הויטרה הוא למעשה מחליפו הלא ממש ישיר של הגרנד-ויטרה הנוכחי. הוא יחליף אותו בהיצע הדגמים, שכן שיווקו של הגרנד-ויטרה הוותיק (שהושק ב-2006) יופסק בקרוב. אבל הוא לא ממש מחליפו הישיר כיוון שהויטרה קטן יותר וחסר את יכולת השטח שהייתה המאפיין העיקרי של הגרנד ויטרה היוצא. למעשה, הויטרה החדשה מיישרת קו עם האופנה הנוכחית בשוק הרכב העולמית והופכת להיות ג'יפון עירוני קומפקטי נטול יכולת שטח אבל עמוס לעייפה בתדמית קשוחה.

    סוזוקי ויטרה החדש

    סוזוקי ויטרה החדש מבוסס על פלטפורמה מקוצרת של הסוזוקי קרוסאובר המצליח. אורכו הכללי עומד על 417.5 סנטימטרים ובסיס הגלגלים שלו הוא באורך של 250 סנטימטרים. מידות אלו הופכות אותו לקצר וקטן משמעותית מהגרנד-ויטרה ולמעשה ממקמות אותו ישירות אל מול הג'יפונים העירוניים האחרים בקטגוריה ובראשם ניסאן ג'וק שדומה לויטרה במידותיו. עם זאת לויטרה יהיה תא מטען מעט גדול יותר משל הג'וק, בנפח של 375 ליטרים (או 710 ליטרים לאחר קיפול המושבים).

    המפרט הטכני מבוסס ברובו על זה של הקרוסאובר המצליח. המנוע היחיד שיגיע לארץ יהיה מנוע הבנזין של הקרוסאובר, 1.6 ליטר בהספק מרבי של 120 כוחות סוס. אבל בניגוד לקרוסאובר, כאן ישודך המנוע לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם שישה הילוכים ולא לתיבת הילוכים רציפה. מערכת הנעה כפולה קבועה (AllGrip) תוצע כאופציה. צריכת הדלק הממוצעת של הדגם עומדת על 181 קילומטרים לליטר בגרסה נטולת ההנעה הכפולה.

    סוזוקי ויטרה ישווק בישראל בשתי רמות גימור. שתיהן יכללו כסטנדרט 7 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, בקרת אקלים, חישוקי סגסוגת, בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר (GLX-V) תוסיף לכל אלו גם צביעה דו-גוונית וחבילת בטיחות משודרגת.

    מחירו של סוזוקי ויטרה החדש יחל ב-124,990 ₪ לדגם ההנעה הקדמית הבסיסי ויגיע עד ל-131,990 ₪ לדגם ההנעה הכפולה המאובזר. הויטרה יגיע לאולמות התצוגה של סוזוקי במהלך השבוע הקרוב.

    סוזוקי ויטרה החדש

    dddd