תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אלפא
  • אלפא מיטו
  • אלפא מיטו תלתן ירוק בישראל - החל מ-150,000 ש"ח

    אלפא מיטו

    המיטו תלתן נוחתת בישראל עם תיבה כפולת מצמדים ומחיר השקה מפתה מאוד שמציב אותה מתחת ללא מעט מתחרות

    • 19-01-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    כבר כמעט שנה חלפה מאז הוצגה אלפא מיטו תלתן, יחד עם אחותה הגדולה, הג'ולייטה תלתן לאחר שהשתיים עברו מתיחונת פנים קטנטנה. הג'ולייטה כבר הספיקה להגיע לישראל לפני כמעט חצי, אך סמל"ת היבואנית, משום מה התעכבה עם תחילת ייבוא המיטו. היום הודיעה היבואנית כי שיווק המיטו תלתן החל באופן רשמי, ויחד איתו אנחנו מבינים את הסיבה לעיכוב - המחיר.

    אלפא מיטו תלתן

    המיטו תלתן הקודמת שווקה בישראל רק עם תיבת הילוכים ידנית ובמחיר לא נמוך של 163 אלף ש"ח. אחרי מתיחת הפנים - שבין מעט מאוד השינויים שעברה המיטו במסגרתה הייתה גם הוספת תיבת TCT רובוטית כפולת מצמדים - המחיר נצח משמעותית ועומד עכשיו על החל מ-155,000 ש"ח.

    אבל זה לא הכל, כי מהיבואנית נמסר כי בתקופה הקרובה תשווקה המיטו במחיר השקה מיוחד של 150,000 ש"ח. למרות מיתוגה של אלפא כיצרנית פרימיום, המחיר החדש של המיטו נמוך יותר מלא מעט ממתחרותיה שבאות מבתים "עממיים" יותר. לדוגמא, מחירה של פיג'ו 208GTi עומד על 160,000 ש"ח וזה של המתחרה האלמותית שלה, רנו קליאו ספורט, אפילו גבוה יותר ומתחיל ב-176,000 ש"ח.

    אלפא מיטו תלתן

    למיטו תלתן מנוע 1.4 ליטר מוגדש טורבו מסדרת מולטיאייר של פיאט, והוא מפיק 170 כ"ס ו-25 קג"מ. שזה נחמד מאוד, אבל זהה כמעט לחלוטין לנתוני המנוע הקודם (0.5 קג"מ יותר). הבשורה האמיתית כאן היא החלפת התיבה הידנית, שקיבלה בלעדיות על הדגם הקודם, בתיבה רובוטית כפולת מצמדים. התיבה, אותה אחת שמגיעה בג'ולייטה, היא בעלת שישה הילוכים ועוזרת למנוע להאיץ את המיטו מאפס למאה קמ"ש תוך 7.3 שניות. שיפור נוסף עליו מצהירה היצרנית הוא שיפור של 10% בצריכת הדלק הממוצעת, שעומדת כעת על 18.5 ק"מ לליטר.

    גרסת התלתן הרגילה תכונה מונזה (Monza) ורשימת האבזור שלה כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה Uconnect עם מסך 5 אינץ' ושליטה מההגה, בקרת אקלים מפוצלת ומגוון נגיעות ספורטיביות. בנוסף,  משיקה היבואנית גם את גרסת וולנטה (Volante) שתעלה לכם 165,000 ש"ח ותוסיף על המונזה הרגילה גם גג שמש נפתח, בקרת שיוט ועוד.

    אלפא מיטו תלתן

    dddd