מרצדס CLA שוטינג ברייק, גרסת הסטיישן האופנתית של הקופה ארבעה דלתות נחשפה היום ואיתה סוגרת היצרנית את סדרת המכוניות הקטנות מבוססות פלטפורמת ההנעה הקדמית שלה. השוטינג ברייק היא הדגם החמישי שעושה שימוש בפלטפורמה החדשה של מרצדס, שהחלה עם ה-A קלאס והמשיכה עם ה-B קלאס, ה-CLA, והג'יפון GLA.
השינויים ביחס לדגם ארבע הדלתות כצפוי לא משמעותיים ועיקרם בחלקה האחורי של המכונית, אשר תפח וצמח על מנת לספק מרווח משופר לנוסעי המושב האחורי - אליו מרצדס עדיין מתייחסת כ-2+1, משמע שני מבוגרים וילד - וכדי להכיל תא מטען בנפח מכובד מאוד של 495 ליטרים במצב רגיל, 595 ליטרים אם מסיטים את גב המושבים האחוריים למצב זקוף, או 1,354 ליטר כאשר מקפלים אותם לחלוטין.
בכל הנוגע לעיצוב חיצוני ופנימי, אם להתעלם לרגע מהישבן שגדל, אין שינויים משמעותיים בין השוטינג ברייק לבין ה-CLA הרגילה, וטוב שכך. מדובר כאן על מכונית שגם בתצורת סטיישן שימושית שאמורה לחות על הנייר להיות אפרורית לחלוטין, מצליחה להיראות מצויין הודות לגג המשתפל בחלקו האחורי, קו המותניים הגבוה והפנסים האחוריים שחובקים את פינות המרכב.
ליין המנועים של מרצדס CLA שוטינג ברייק יהיה זהה למנועיה של גרסת הסדאן, ויורכב מארבעה מנועי בנזין ומנוע דיזל אחד בשתי רמות הספק. מנועי הבנזין יגיעו בנפחים של 1.6 ו-2.0 ליטר עם הספקים שנעים בין 122 ל-211 כוחות סוס כאשר הגרסה הבכירה, CLA250, תוצע גם אם אפשרות למערכת הנעה כפולה 4MATIC של היצרנית. בצד הדיזל, מדובר כאמור על מנוע אחד בנפח 2.2 ליטרים אשר מפיק בגרסה החלשה 136 כוחות סוס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ בעוד הגרסה המחוזקת מפיקה 177 כוחות סוס ו-35.7 קג"מ.
לצד ה-CLA שוטינג ברייק, מציגה מרצדס במיטב המסורת את הגרסה המעט פחות שפויה - CLA 45 AMG. גרסה זו תצויד במנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו בלחץ גבוה שמצליח לסחוט לא פחות מ-360 כוחות סוס מנפח ו-45.9 קג"מ של מומנט ולהעבירם לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. את המספרים האלה מגבה מרצדס בנתוני האצה שמספרים על 4.7 שניות במיאוץ מעמידה למאה קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת מחשב של 250 קמ"ש.