תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סוזוקי
  • סוזוקי גרנד ויטרה
  • סוזוקי גרנד ויטרה קצר
  • סוזוקי גרנד ויטרה - הסוף?

    סוזוקי גרנד ויטרה

    סגן נשיא סוזוקי מאשר שהיצרנית אמנם שוקלת מחליף לג'יפון האהוב, אך מסייג ואומר שהסיכויים לכך קטנים מאוד

    • 19-10-2014
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    הדיו הוירטואלי על חשיפתו של סוזוקי ויטרה לפני כשבועיים טרם הספיק להתייבש, וההשערות שהתעוררו עם הצגתו מקבלות כעת מענה ראשון. הדגם החדש, שלא היה ידוע אם יחליף את סוזוקי גרנד ויטרה ויציג אלטרנטיבה עירונית קטנה יותר ופחות קשוחה ומוכוונת שטח, או שמא יתברג מתחתיו וימשיך להמכר במקביל.

    סוזוקי ויטרה החדש

    אין ספק שהויטרה החדש לא יוכל להוות מחליף ישיר לגרנד ויטרה הנוכחי. לאור היותו שייך לקטגוריה קטנה יותר, עם אורך של 417.5 סנטימטרים (33 סנטימטרים פחות מהגרנד ויטרה), רוחב של 175 סנטימטרים (6 סנטימטרים פחות) וגובה של 161 ס"מ (7 סנטימטרים פחות), סוזוקי ויטרה החדש צפוי להוות מתחרה לג'יפונים עירוניים אחרים כגון ניסאן ג'וק, פיג'ו 2008 וחבריהם לקטגוריה. גם טווח המחירים של הויטרה החדש צפוי ליישר קו עם הג'וק וחבריו ולא לעמוד מול רכבים דוגמת סובארו פורטסר או טויוטה ראב4, מולם מתחרה הגרנד ויטרה.

    אמש פרסם מגזין CarAdvice האוסטרלי ראיון שערך עם טושיהירו סוזוקי (Toshihiro Suzuki) , סגן נשיא היצרנית היפנית, בו נאמר כי היצרנית עדיין לא החליטה סופית מה תעשה עם הגרנד ויטרה, שהושק בדורו הנוכחי בשנת 2005 והספיק לעבור שתי מתיחות פנים בתשע השנים שחלפו מאז.

    סוזוקי גרנד ויטרה

    "אנחנו עדיין מתדיינים בנוגע לנושא" אמר סוזוקי כשנשאל באשר לעתידו של הגרנד ויטרה הקשיש, ורמז להפסקת ייצור ממשמשת ובאה. אך הוא דאג לציין שהוא אינו צופה לויטרה החדש כל קושי למלא את הנעליים הגדולות שישאיר אחריו סוזוקי גרנד ויטרה. "למען האמת, הוא קטן יותר רק במעט", ציין סוזוקי כשהתייחס לדגם העתידי. מאוחר יותר, כנשאל האם לדעתו צפוי להיחשף דגם חדש שיחליף את מקומו של ה-XL7 בעל שבעת המושבים, שייצורו הופסק לפני מספר שנים, אמר כי הוא "לא חושב שזה יקרה".

    בכל אופן, בין אם הויטרה החדש יחליף את סוזוקי גרנד ויטרה הנוכחי ובין אם שניהם ימשיכו להימכר במקביל, האת האח החדש והקטן למשפחת רכבי הכביש שטח של סוזוקי צפוי להגיע אלינו בחודשים הראשונים של שנת 2015.

    dddd