תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט סילברדו
  • שברולט סילברדו 2014 החדש בישראל

    שברולט סילברדו

    שברולט סילברדו 2014 מגיע ארצה לאחר שעבר מתיחת פנים קלה וקיבל מספר שדרוגים עיצוביים ועדכונים לתא הנוסעים. מחיר החל מ-195 אלף ש"ח.

    • 19-05-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    בחברת UMI משיקים בימים אלו בישראל את שברולט סילברדו 2014 החדש. מדובר במתיחת פנים קלה לטנדר הגדול (או משאית קלה, הכל עניין של השקפה) של שברולט אמריקה, שזוכה כאן להצלחה גדולה מאוד בשנים האחרונות בשל הטבות המס שהוא מעניק לעצמאיים. הסילברדו, כמו גם שני מתחריו הישירים מבית פורד ודודג', הוא במשקל כולל של כ-4.5 טונות, מה שמעניק לו פטור ממע"מ, שווי שימוש אפס, הכרה מלאה בהוצאות האחזקה והחזר על הבלו.

    שברולט סילברדו 2014

    דגמי 2014 של שברולט סילברדו זכו למתיחת פנים קלה שתסייע להם להמשיך ולשמור על מקומם כמובילי השוק המקומי. מתיחת הפנים הזו כוללת עיצוב חדש לחזית הרכב, המשפרת גם את מקדם הגרר של המכונית ותורמת להפחתת רעשי הרוח. בנוסף קיבל הסילברדו גם מספר שינויים קלים בעיצוב תא הנוסעים, החשוב שבהם הוא התקנה של מערכת מולטימדיה חדשה מסדרת ה-MyLink של שברולט הכוללת מסך מגע צבעוני, חיבורי USB, AUX, בלוטות', 6 רמקולים וסאבוופר (בחלק מהדגמים).

    המפרט הטכני של הסילברדו יישאר ללא שינוי משמעותי. הסילברדו יוצע כאן עם מנוע טורבו-דיזל V8 בנפח של 6.6 ליטרים, בהספק מרבי של 397 כוחות סוס ומומנט מרבי של 105 קג"מ. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית מבית Allison עם שישה הילוכים ומצב גרירה. מערכת הנעה כפולה עם הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל אחורית אוטומטית תוצע כאופציה ברוב הדגמים, אך כמו בדגם הקודם גם הפעם תוצע אפשרות לגרסה בעלת הנעה אחורית בלבד במחיר מוזל.

    שברולט סילברדו 2014

    דגמי החד-קבינה של שברולט סילברדו 2014 לא יגיעו ארצה בשלב זה אלא רק דגמי הקבינה הכפולה (דאבל קבינה) והקבינה המורחבת (קבינה וחצי). לדגם הקבינה וחצי אורך כולל של 584 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 366 סנטימטרים. לדגם הקבינה הכפולה אורך כלל של 608 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 390 סנטימטרים. מידות הארגז זהות בשני הדגמים (אורך של 2 מטרים, רוחב בין בתי גלגלים של 1.3 מטר).

    שני הדגמים יוצעו באחת מבין שתי רמות אבזור, LT ו-LTZ. לשתיהן רשימת אבזור בטיחותי הכוללת 6 כריות אוויר, מערכת ABS, מערכת בקרת יציבות, מערכת עזר לזינוק בעליה ובקרת לחץ אוויר בצמיגים. לדגמי ה-LTZ יתווספו גם חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בעוד לדגמי ההנעה הכפולה תתווסף גם מערכת בקרת ירידה במורד.

    שברולט סילברדו 2014

    דגמי ה-LT יגיעו עם ספסל קדמי הכולל 3 מקומות ישיבה (סך הכל 6 מקומות ישיבה), שמשות כהות, מצלמות רוורס, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, שקע כוח 230 וולט, מיגון גחון (בדגמי ההנעה הכפולה), חישוקי סגסוגת 17 אינטש' וכיוון חשמלי למושב הנהג.
    דגמי ה-LTZ יוסיפו לכל אלו גם כיוון חשמלי נפרד למושב הנוסע הקדמי, חישוקי 18 אינטש', ריפודי עור, כיוון גובה לחשמלי לדוושות, מראה מתכהה חשמלית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים ומראות צד עם קיפול חשמלי.

    מחירו של שברולט סילברדו 2014 יחל ב-195 אלף ₪ (לפני מע"מ) לגרסת ה-LT ללא הנעה כפולה. גרסאות ההנעה הכפולה יחלו ב-210 אלף ₪ (לפני מע"מ) לגרסת הקבינה וחצי ברמת הגימור LT.

    שברולט סילברדו 2014

    dddd