תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי סונטה
  • יונדאי סונטה החדשה נחשפת

    יונדאי סונטה

    יונדאי חושפת את הסונטה החדשה, שתגיע לשיווק בצפון אמריקה לקראת סוף השנה ותשמש בסיס ל-i40 החדשה שתיחשף בעתיד.

    • 25-03-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    יונדאי חשפה אמש בקוריאה את הסונטה החדשה, מכונית הסדאן הגדולה / מנהלים שלה. הסונטה היא המקבילה הקוריאנית והאמריקאית ליונדאי i40 שנמכרת באירופה (וכמובן גם בישראל), והיא אף שווקה בישראל במשך לא מעט שנים עד שהוחלפה על ידי ה-i40. הדגם החדש יושק עוד השנה, תחילה בשוק הבית הקוריאני וכמה חודשים לאחר מכן גם בארצות הברית ובקנדה. ביונדאי מצפים למכור כ-228 אלף סונטות כבר ב-2014 ועוד כ-338 אלף סונטות ב-2015, לאחר שהשקיעו כ-450 מיליארד וון (כ-1.5 מיליארד ₪) בפיתוח המכונית החדשה.

    יונדאי סונטה 2014

    העיצוב החיצוני של יונדאי סונטה החדשה שואל לא מעט אלמנטים מהג'נסיס החדשה, שנחשפה בסוף השנה שעברה, ביניהם הגריל הקדמי ופנסי החזית. הסונטה החדשה תהיה גדולה מקודמתה, עם אורך כללי של 485.5 סנטימטרים, רוחב של 186.5 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 280.5 סנטימטרים. כל אלו יהפכו את המכונית למרווחת הרבה יותר ויעניקו לנוסעים תחושה של מכונית גדולה ויוקרתית יותר.

    לתחושה הזאת תעזור גם רשימת האבזור הנדיבה שתוצע כסטנדרט – מושבים קדמיים עם חימום וקירור, חימום למושבים האחוריים, וילונות חשמליים בחלונות האחוריים, מערכת מולטימדיה מקורית, דיבורית בלוטות' עם מערכת זיהוי קולי, מערכת כניסה ללא מפתח ופתיחה אוטומטית לדלת תא המטען כשמתקרבים אליו עם המפתח בכיס.

    היצע מערכות הבטיחות יכלול מערכות כמו בקרת שיוט אקטיבית, מערכת להתראה על רכבים בשטחים המתים, מערכת להתראה על סטייה מנתיב הנסיעה ומערכת להפעלה אוטומטית של פנסי החזית.

    יונדאי סונטה 2014

    נתוני הביצועים וצריכת הדלק המדויקים של יונדאי סונטה החדשה לא פורסמו בשלב זה. יונדאי תציע את הרכב עם מבחר של שלושה מנועי בנזין – שני מנועים בנפח של 2.0 ליטרים בהספקים של 151 ו-168 כוחות סוס ומנוע נוסף בנפח של 2.4 ליטרים שהספקו המרבי הוא 193 כוחות סוס. שלושת המנועים ישודכו לתיבות הילוכים אוטומטיות או ידניות, שישה הילוכים בשני המקרים. המכונית תוצע עם חישוקי סגסוגת בקוטר של 16, 17 או 18 אינטש'.

    יונדאי סונטה 2014

    dddd