תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי A1 ספורטבק
  • אאודי A1
  • אודי S1 – הצצה ראשונה

    אאודי A1 ספורטבק

    אודי מפרסמת תמונות ראשונות של ה-S1 החדשה, גרסת הביצועים הספורטיבית של ה-A1. "רק" 228 כוחות סוס, שמספקים ביצועים נהדרים.

    • 12-02-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    נחשפו תמונות ראשונות של אודי S1, גרסת הביצועים הספורטיבית של ה-A1. הסופר מיני הקומפקטית של אודי מקבלת טיפול משמעותי של סדרת דגמי ה-S, הסדרה הספורטיבית והחמה, אך בנוסף מספקת לנו ההצעה ראשונה אל מתיחת הפנים של ה-A1 שאמורה להופיע בקרוב. ה-S1 תושק בתערוכת ג'נבה הקרובה ושיווקה באירופה יחל מיד לאחר מכן. היא צפויה להגיע גם לישראל, אם כי זה צפוי להתרחש רק בעוד מספר חודשים.

    אודי S1 החדשה

    מתחת לעיצוב הקרבי של אודי S1 מסתתר מנוע חזק ועוצמתי. מדובר במנוע ה-2.0 ליטרים טורבו-בנזין המוכר של הקבוצה, כאן בהספק מרבי של 228 כוחות סוס. זה נשמע הרבה, אבל כבר ראינו יותר כוחות סוס מזה גם ב-A1. בסוף שנת 2011 הציגה אודי מהדורה מוגבלת של אודי A1 קוואטרו, שצוידה במנוע שהספקו המרבי היה 256 כוחות סוס.

    אבל גם עם 228 כוחות סוס צפויה המכונית להציג ביצועים נאים למדי. ה-S1 תשווק עם תיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) ועם מערכת הנעה כפולה קבועה (קוואטרו). הכל ביחד מזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.8 שניות קצרות במיוחד (5.9 שניות בגרסת הספורטבק 5 דלתות). מדובר בנתון מרשים למדי, מהיר יותר מ-6.8 השניות של פיג'ו 208GTi או 6.9 השניות של פולקסווגן פולו GTI.

    מלבד המנוע החזק תציע אודי S1 גם מערך מתלים משודרג ומערך היגוי חדש שישדרגו את התנהגות הכביש. כאופציה תוצע גם מערכת מתלים אקטיבית. חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש' יגיעו כסטנדרט וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש' יוצעו כאופציה. עוד ברשימת האבזור ניתן יהיה למצוא פנסי קסנון, פנסי LED אחוריים, קאליפרים אדומים, מערכת בלימה משודרגת ואגזוז עם ארבעה פתחים כסופים.

    אודי S1 החדשה

    dddd