סאנגיונג אקטיון ספורט החדש בישראל

סאנגיונג אקטיון ספורט

סאנגיונג משיקה בישראל את הטנדר אקטיון ספורט החדש עם מנוע טורבו-דיזל בהספק של 155 כוחות סוס, מערכת הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית. מחיר: 205 אלף ש"ח.

  • 01-10-2013
  • מאת: מערכת CarsForum

בתחילת 2011 חשפה יצרנית הרכב הקוריאנית הקטנה סאנגיונג את דגם הקונספט מחליפו של הטנדר "אקטיון ספורט" תחת שם הקוד SUT-1. בסוף 2011 הגיע ה-SUT-1 לייצור סדרתי וכעת, באיחור קל, הוא מגיע גם לישראל. למעשה, לא מדובר בדגם חדש לחלוטין אלא במתיחת פנים משמעותית מאוד לרכב, שטיפלה במספר רב של נקודות תורפה מהם סבל הדגם היוצא. הדגם החדש ינסה להתחרות בשוק הטנדרים המקומי, שהוא מראש קטן וצפוף במיוחד, עם מחיר נמוך משל המתחרים והבטחה לנוחות נסיעה טובה יותר בשל המתלה האחורי עם קפיצי הסליל (בניגוד לרוב הטנדרים האחרים, המצוידים בקפיצי עלים).

סאנגיונג אקטיון ספורט

סאנגיונג אקטיון ספורט טנדר החדש יגיע לישראל עם מנוע 2 ליטר טורבו-דיזל חדש, בהספק מרבי של 155 כוחות סוס. מנוע זה ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם שישה הילוכים ולמערכת הנעה כפולה לא קבועה עם הילוך כוח. הדגם החדש יציע גם ממדים נדיבים משל הדגם היוצא, עם אורך כללי של 499 סנטימטרים (לעומת 496 סנטימטרים בדגם היוצא) וגובה של 179 סנטימטרים (לעומת 175 סנטימטרים בדגם היוצא). משקל המטען של הרכב יעמוד על כ-600 קילוגרמים.

רמת האבזור של סאנגיונג אקטיון ספורט כוללת שתי כריות אוויר בלבד, בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX למושבי בטיחות, תאורת DRL, פנסי ערפל קדמיים ואחוריים, מערכת שמע עם USB ושליטה מההגה, גלגל הגה מצופה עור ופגושים בצבע הרכב. מחירו של הרכב יעמוד על 204,900 ₪.

סאנגיונג אקטיון ספורט החדש

dddd